Bomullstrusa Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor har de fleste sideskill på venstre side? Ser det penere ut?
Zakuro Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Hm, kanskje det har noe å gjøre med at de fleste er høyehendt? Aldri tenkt over det:P Har den selv på venstre side.
Bomullstrusa Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2013 Ikke tenkt på det før selv heller. La merke til det i dag; først på gata, så på facebook, til sist i et magasin. Kanskje det er gjort undersøkelser på det - rent estetisk?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg legger det dit fordi jeg får skjult det styggeste øyebrynet. Anonymous poster hash: 27226...3d7
Gjest Daenerys Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Har ikke tenkt på det selv, var bare naturlig for meg når jeg først gjorde det
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Aldri tenkt på, men selv har jeg venstreskill fordi jeg har en slik festlig "virvel" som gjør at det kjennes helt feil å legge håret på noen annen måte 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har sideskill på høyre side Fordi jeg ser best ut slik, jeg ser rar ut med sideskill på venstre side,så det er meget bevisst at jeg har det på høyre side Anonymous poster hash: 71cf2...c9b 2
Bomullstrusa Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har sideskill på høyre side Fordi jeg ser best ut slik, jeg ser rar ut med sideskill på venstre side,så det er meget bevisst at jeg har det på høyre side Anonymous poster hash: 71cf2...c9b Er det ikke bare tilvenning? Når jeg ser folk på bilder, etter at jeg nå har lagt merke til at så mange har den på venstre side, synes jeg nærmest at de tar seg bedre ut, enn de som har den på høyre. Jeg har den selv på høyre side, av uviss årsak. Umulig å unngå å legge merke til det lenger. Til og med kjendisene har den på venstre. (Kanskje det er derfor "alle" andre har det).
Gjest Cloud9 Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg skifter. Nå har jeg skillen på høyre side, men jeg har også hatt den på venstre. Angående skill fordi man er høyrehendt? Tja, jeg er ambidekst, så da er det vel ett fett hvilken side jeg har det på.
Gjest Guilty Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Har aldri tenkt over det men jeg har den alltid på venstre side. Har det hovedsakelig fordi jeg ikke liker ansiktet mitt fra høyre side, så det faller litt mer hår der og blir mer åpent på venstre, den litt penere siden
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Jeg tror det har å gjøre med at de fleste er høyrehendte, ja. Man følger det ikke strengt, men det er den mest naturlige bevegelsen, så man har fått det inn som vane gjennom mange år. Er også mulig det er der man klarer å gjøre det penest, nettopp fordi man er flinkere med den hånden det er naturlig å bruke. Selv er jeg forresten venstrehendt - og har skill på høyre side.Anonymous poster hash: d2f3e...4ee
Stueloff Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har det fordi jeg har ei stor blodåre over høyre tinning som vises hvis jeg har skillet på høyre side.
Gjest sophia21 Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Hm, det har jeg ikke tenkt over, men jeg har også skillen på venstre side. Har prøvd høyre side, men syntes bare det så rart ut. Dessuten har jeg en virvel både i panna og nakken som gjør at håret legger seg best med skille på venstreside. Også høyrehendt..
Bomullstrusa Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2013 Selv er jeg høyrehendt, har sideskillen på høyre side, og ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er høyrehendt. Jeg har sideskill på høyre side av hodet pga at har virker som gjør det naturlig å ha håret slik.
Anchor Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 – Han mener at den venstrelagte skillen får en person til å fremstå som maskuline, mektige og sterke. Den høyrelagte skillen, derimot, får vedkommende til å fremstå som skjør og svak, sier Abumard. http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article823814.ece
Adalin Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har skillen på venstre side, fordi skillen min ikke ligger fint noen andre steder. Skulle ønske jeg kunne byttet til både midtskille og skille til høyre, men det ser ikke særlig fint ut.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Har lurt på dette lenge jeg også. Alle ser ut til å ha skillen på samme side. Men husk, når vi ser oss i speilet og synes det ser penest ut så er det speilvendt, så folk ser oss motsatt . Jeg får alltid den "har du gjort noe med håret ditt" hver gang jeg har den på den siden jeg ikke bruker til vanlig. Anonymous poster hash: 1c4e9...b0b
Gjest Badabing Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Jeg burde sikkert hatt den på høyre side da jeg har en verv på venstre side som gjør at jeg må bruke rettetangen for å få håret til å ligge på plass. Men av en eller annen grunn synes jeg det ser best ut å ha den på benstre side. Rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå