AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Før jeg ble sammen med kjæresten min (nå eks) møtte jeg en gutt som jeg holdt litt på med. Vi sendte litt meldinger og traff hverandre noen få ganger. Et par av gangene hadde vi sex, mens et par andre ganger så traff vi hverandre tilfeldig (ute på byn osv.) Så ble jeg sammen med han som er eksen min i dag, og vi hadde derfor mindre kontakt. Vi traff hverandre ved noen tilfeldigheter, men det ble med det. Og nå har jeg gjerne lyst å treffe han igjen og bli bedre kjent. For de få gangene tidligere, var ikke nok til å bli godt kjent. Vi skal på en fest sammen med felles venner om ikke så lenge. Så jeg tenkte jeg kunne "legge" litt an på han, men jeg vil ikke at han skal tro jeg er ute etter sex. Jeg vil bli bedre kjent med han og se hvordan det går etterhvert. I forhold til det han har sagt og skrevet til meg så virker det som han også muligens er ute etter noe mer. Så spørsmålet er: hvordan går jeg frem? Jeg vil ikke være for pågående og at det skal bli for innlysende hva jeg skal frem til. Anonymous poster hash: 5aeba...01a
Hecubaa Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Den festen dere skal på sammen blir gull verdt i dette tilfellet Det beste er vel bare å forsøke å få kontakt med han der og virke interessert i han som person uten at du antyder i hvilken retning du ønsker å ta forholdet. Det kan være lurt å tenke litt på mengden alkohol sånn at du ikke ender opp med å si eller gjøre ting som ikke er intensjonen.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Tja. Du kan jo "ligge" litt an på ham da. Ved å konversere litt antar jeg. Luft noen ord og tanker, og se hvordan responsen blir. Anonymous poster hash: 5d080...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå