Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 jeg var lenge hekta og forelska i en som bare likte det at jeg digget ham og ville ha ham. Han ville aldri ha meg, bare passa på å slenge ut nok kjøttbein til at jeg ble værende å tilbe ham. Nå har jeg gitt opp det mennesket, og gått videre. Ikke bare det, jeg har møtt en mann som får hjertet til å dundre og blodet til å bruse, jeg er sä forelska. Det har han je var hekta på fått med seg og nå er han etter meg, inviterer på date, sier han har følelser og vil prøve igjen, og han har pinadø sendt facebrev til kjæresten min hvor han sier at jeg og han har noe helt spesielt typen min ikke kan ha med meg osv. Fyren er jo helt idiot, hva nå??
Gjest v_V Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Du gir han null oppmerksomhet og holder deg til kjæresten. Blokker den tåpelige idioten. Gratulere forresten
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Blokker ham og fortell typen din at han er en psycho.Anonymous poster hash: b187d...1f6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Litt psycho er han nok.. Men det er ingen unnskyldning det. Det er noe som heter at det er viktig å vite når man skal snakke, men det er også minst like viktig å vite når en ikke skal snakke. Og å stalke damer som ikke er interessert er alltid en uting. Du burde gjøre ting klinkende klart med ham, så får man håpe det får være nok. Og gratulerer forresten! Får håpe han ikke er for lettskremt da. Anonymous poster hash: b10bf...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå