Gjest Juliah Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Noen som har tips til lampebutikker i Oslo sentrum? Har saumfaret House of Oslo, men jakter enda på drømmelampen over spisebordet. Liker godt Caravaggio p3 pendel og pendel-lamper som er litt rustikke i formen, men av type høyglans (nødvendig for at det skal matche med kjøkkeninnredningen).
Governorswife Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Det er en lampebutikk på Stabekk rett utenfor Oslo som har utrolige mye fine lamper...
Gjest Juliah Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det er en lampebutikk på Stabekk rett utenfor Oslo som har utrolige mye fine lamper... Tenker du på Verket interiør? De har mye fint, ja, kanskje jeg bør ta turen dit en dag Endret 8. juli 2013 av Juliah
Governorswife Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Tenker du på Verket interiør? De har mye fint, ja, kanskje jeg bør ta turen dit en dag Nei, det er på Bærums Verk, den jeg snakker om er på Stabekk, men husker ikke navnet. Rett ved siden av finner du også Bolina som har veldig mye annet kult interiør
Gjest Juliah Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Ah, håper du kommer på navnet. Ser ut til at jeg må ta en tur til Bærum en dag;) Bolina har mye fint, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå