Jade Skrevet 14. juli 2013 #21 Del Skrevet 14. juli 2013 Du slipper inngrodde hår ja (har ikke prøvd brasiliansk), men ulempen er jo at du ikke kan bruke den på solbrun hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara87 Skrevet 5. oktober 2013 #22 Del Skrevet 5. oktober 2013 Vurderer å kjøpe denne! Bruker alt for mye penger på voks, barberhøvler og barberskum. Med denne trenger jeg jo ikke kjøpe noe lengre til hårfjerning, og så står det at det varer i over 4 uker. http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/oevrig/haarfjerning-braun-silk-epil-7-wet-dry-dual-epilator/v/an801837396/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #23 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har fjernet hår nedentil med laser på laserklinikk før. Er veldig fornøyd. Er ikke helt ferdig, men er glad for det som er borte. Har PCO, og dermed sterk behåring og det var godt å få det vekk. Du må sjekke at salongen bruker ekte diodelaser og ikke IPL"laser". Det gjør vondt ja, men går fort over. Du klarer deg gjennom det. Du trenger ca 5 behandlinger, mest sannsynlig noe mer. Jeg brukte Oslo kosmestiske lasersenter, men nå har jeg flyttet så må finne en klinikk nærmere meg. Veldig fornøud med OKL, de har god peiling på hva de driver med og er veldig hyggelige og profesjonelle. Jo mørkere og stivere hår mot lys hud, jo bedre. Anonymous poster hash: f1396...f5d Ettersom du har PCO, er dette noe du fikk dekket eller måtte du betale det selv? Anonymous poster hash: d14eb...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå