Gjest slettetbruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Hvordan kan man legge til ting i photoshop, som f.eks. øyenbryn eller øyevipper o.l? Skjønner ikke hvordan man gjør det
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 søk det opp på youtube. Anonymous poster hash: 9dcb4...fa9
Gjest slettetbruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 søk det opp på youtube. Anonymous poster hash: 9dcb4...fa9 Neei, det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg har gjort det, ok?
-Jiinxs- Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Du kan jo bare finne et bilde eller søke på google. Finne et bilde hvor du har de øyebrynene du er ute etter, klippe de ut og lime de inn på det bilde du vil redigere.. Men er du helt ny med PS eller fotoredigering generelt sett?
Emelisse Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Hva med å lete etter brushes på DeviantArt? Øyevipper kan jeg nesten garantere at du finner der.
Gjest slettetbruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Du kan jo bare finne et bilde eller søke på google. Finne et bilde hvor du har de øyebrynene du er ute etter, klippe de ut og lime de inn på det bilde du vil redigere.. Men er du helt ny med PS eller fotoredigering generelt sett? Prøvd det.. men det ser ikke naturlig ut og alt det der. Pluss at jeg ikke vet hvordan jeg kan endre størrelsen osv
Gjest slettetbruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Hva med å lete etter brushes på DeviantArt? Øyevipper kan jeg nesten garantere at du finner der. Jeg har prøvet det, men jeg skjønner ikke hvordan man laster det ned ...
Emelisse Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har prøvet det, men jeg skjønner ikke hvordan man laster det ned ... Du klikker på "Download file" på høyre side... For å installere en brush skal det bare være å dobbeltklikke på .abr-filen. Hvis det er flere brushes må du stort sett pakke ut filene fra en komprimert mappe først, og deretter installere.
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Brushes skal pakkes ut i Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes CS6 er vel bare versjonen så du får se selv hva du har TS.
Ulla Ullsokk Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Du kan tegne det på med en helt vanlig brush, men da må du være litt flink for at det skal se bra ut. Eller du kan bruke burn for å bare mørke ned det som er der. Evnt bruke curves eller en haug andre ting. Dette kommer helt an på bildet. Umulig å gi et fasitsvar uten å ha sett bildet. Jeg ville sendtmdet til en som kan det bedre enn deg, du kjenner sikkert noen.
Gjest slettetbruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Du klikker på "Download file" på høyre side... For å installere en brush skal det bare være å dobbeltklikke på .abr-filen. Hvis det er flere brushes må du stort sett pakke ut filene fra en komprimert mappe først, og deretter installere. Skjønte ikke
Gjest slettetbruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Brushes skal pakkes ut i Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes CS6 er vel bare versjonen så du får se selv hva du har TS. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå