AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 hei, har fått noen coop kupunger i posten, men synes ikke at det er noe "spessiel" rabatt. - 4 kr på de fleste produktene... jeg synes de kunne hatt litt mer avslag... hva mener du som coop medlem Anonymous poster hash: ed35a...94f 2
Gjest gjest17 Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jeg setter pris på kupongene, er ikke store avslaget, men kjekt likevel :-) 5
makkapakka Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 nei, får ikke noe mer enn vanlig rabatt som alle andre får også. Dessuten vet jeg at de har scanna hva jeg har kjøpt før, så det er stort sett de produktene jeg har brukt å kjøpe på coop jeg har fått MAT kuponger for.
Anglofil Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Synes de er greie. Det jeg bruker mest er medlemsrabattene (ikke kupongene) de har titt og ofte på ting og tang. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 noen ganger er det mindre,noen ganger er det mer. men vis det er noe du kjøper uansett å du sparer 4 kr. hvorfor ikke bare bruke de da. ellers kan du såklart sende en mail til coop å si du ikke er fornøyd vis det er noe som plager deg veldig Anonymous poster hash: 3eaac...546 4
Testosteron Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Jeg syns rabattene er ynkelig lave. Noen få kroner bare 2
Bjørn88 Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Jeg syns rabattene er ynkelig lave. Noen få kroner bare Så kast de jævla kupongene, klipp istykker coopkortet ditt og handle til fullpris da.. 11
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 4 kr spart, er 4 kr spart Det blir litt til slutt. Jeg er ikke medlem og får forøvrig ikke tilsendt kuponger, men er heller aldri innom Coop. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 er jo alltid varer som jeg aldri kjøper, som jeg får rabatt på... hehe.. jeg synes medlemsrabattene er mye bedre. dette er ikke noe som plager meg. ville høre hva andre synes om rabatten. Anonymous poster hash: ed35a...94f 1
Gjest fittesnerk Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Så kast de jævla kupongene, klipp istykker coopkortet ditt og handle til fullpris da.. Bitter i dag kjære? 4
Testosteron Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Så kast de jævla kupongene, klipp istykker coopkortet ditt og handle til fullpris da.. Du kan få de
Gjest Mundane Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Tror dere tenker litt feil når det kommer til de rabattene. Er jo som regel 1 gratis et eller annet + en rekke saker med -4 kroner på varer som du kjøper til vanlig(er basert på hva du handler). Kjøper du alle varene så sparer du jo summen på en eller to varer. 2-3 gratis varer er ganske bra. Å forvente noe mer enn det blir for dumt. Er ikke noe tilbudshandler selv, men når de kupongene kommer så sier jeg ja takk til 2-3 gratis varer uansett om det kun sparer meg 50kr. Gratis er gratis. 2
Bjørn88 Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 er jo alltid varer som jeg aldri kjøper, som jeg får rabatt på... hehe.. jeg synes medlemsrabattene er mye bedre. dette er ikke noe som plager meg. ville høre hva andre synes om rabatten. Anonymous poster hash: ed35a...94f Kupongene som coop sender ut er basert på hva du handler mest av til vanlig, om du handler mest cola grandis å melkesjokolade så får du kuponger med rabatt på nettop cola grandis og melkesjokolade
challenger Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 nei, får ikke noe mer enn vanlig rabatt som alle andre får også. Dessuten vet jeg at de har scanna hva jeg har kjøpt før, så det er stort sett de produktene jeg har brukt å kjøpe på coop jeg har fått MAT kuponger for. Seriøst? Så alle får ikke de samme kupongene? Det var derfor mormor hadde fått noe annet enn meg ja.. Så det var derfor alle kupongene som var med denne gangen passet meg perfekt altså! Så gøy
Jade Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Bruker kupongene Hvorfor ikke. Men er litt obs på en coopvare med rabatt faktisk kan være dyrere enn samme varen på fullpris på Rema. Men hvis jeg bare er innom og kjøper 4 ting, så går jeg nok ikke konkurs uansett Fikk en gratis halvliter med Pepsimax sist. Sier ja takk, jeg
makkapakka Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Seriøst? Så alle får ikke de samme kupongene? Det var derfor mormor hadde fått noe annet enn meg ja.. Så det var derfor alle kupongene som var med denne gangen passet meg perfekt altså! Så gøy ja det var jo sånt pes på radioen der noen følte seg overvåket av coop, fordi de fikk kuponger på varer de kjøpte ofte. 1
Thorn Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jeg syns kupongene fra Coop er bra, jeg. Merker godt at de følger med på hva som kjøpes, ja! Men jeg syns det er praktisk, vil mye heller ha fire kroner av på produkter jeg handler ofte enn f.eks. 50 prosent av på noe jeg absolutt ikke trenger 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Jeg tror de har blinkset fært de me gangen. Jeg har aldri kjøpt ferdigmat, frossen pizza, pasta eller kumelk på Coop. Men det var det jeg fikk kuponger for. Aldri fått kuponger som gir meg en vare gratis. Meste rabatt var ti kroner på en stor Jarlsberg. Anonymous poster hash: 96073...a8b 1
KMT Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Fikk nye kuponger nå for noen dager siden. Jeg fikk blant annet gratis melk, i tillegg til rabatt på bl.a. mandler (har visst bakt litt...) Samboer fikk gratis burn energidrikk og rabatt på new energi-sjokolade.. Veldig tydelig at det er tilpasset hva vi handler :-) Synes det er kjekt jeg, tar små-handling på den lokale prix-butikken og da er det som regel melk og brød jeg kjøper. Gjør meg ingenting å kunne plukke det med meg gratis eller rabattert.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Var veldig heldig med forrige kupong-hefte.. Ikke like mye denne gangen, det var ting der som jeg ikke kan huske å ha kjøpt. Handler som regel på Rema jeg.. Men bor et stykke unna. Bor veldig nært Coop, så hender jeg stikker innom. Kupongene er kjekke.. Anonymous poster hash: c10dd...310 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå