AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Jeg jogger mellom 5 og 6 km i ulendt terreng, altså både oppover, nedover og bortover på ca 40 minutter hvor siste innspurt er en oppoverbakke som jeg spurter opp. Blir veldig sliten av dette. På skikkelige gode dager har jeg mer å gi, men må begrense det da jeg har en ubehandlet kneskade. Anonymous poster hash: 26fd4...caa
Gjest Superwoman! Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Spør du virkelig om du er i dårlig form? Har du sett de på tv som ikke klarer gå i en oppoverbakke? Endret 6. juli 2013 av Superwoman!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Spør du virkelig om du er i dårlig form? Har du sett de på tv som ikke klarer gå i en oppoverbakke? Er klar over at formen ikke er elendig. :-) men har ikke noe godt grunnlag for å vite så mye om formen min, så lurer på om noen med litt peiling har noe å bidra med? Er forresten 174 cm og 68 kg. Litt for glad i søtsaker. Jeg ser bra ut, men ville foretrukket å gå ned to kg. Det hadde vært perfekt. Anonymous poster hash: 26fd4...caa
Gjest Superwoman! Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Er klar over at formen ikke er elendig. :-) men har ikke noe godt grunnlag for å vite så mye om formen min, så lurer på om noen med litt peiling har noe å bidra med? Er forresten 174 cm og 68 kg. Litt for glad i søtsaker. Jeg ser bra ut, men ville foretrukket å gå ned to kg. Det hadde vært perfekt.Anonymous poster hash: 26fd4...caa Du er godt trent bare så det er sagt. Du har også en fin vekt for din høyde, og hadde ikke trengt å gå ned noen kilo. Du burde også kaste vekten, og heller måle med målebånd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Du er godt trent bare så det er sagt. Du har også en fin vekt for din høyde, og hadde ikke trengt å gå ned noen kilo. Du burde også kaste vekten, og heller måle med målebånd Det har du nok rett i. Har blitt litt vel fokusert på kroppen etter at jeg fikk barn. Det er faktisk ganske slitsomt! Men elsker å jogge da, så er ikke bare utseende som er motivasjonen. Anonymous poster hash: 26fd4...caa 1
Gjest Superwoman! Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Det har du nok rett i. Har blitt litt vel fokusert på kroppen etter at jeg fikk barn. Det er faktisk ganske slitsomt! Men elsker å jogge da, så er ikke bare utseende som er motivasjonen.Anonymous poster hash: 26fd4...caa Så kjekt du har en form for trening du er glad i! Må bare tenkte at du heller vil være sunn og frisk, enn og slanke deg (for det har du ikke behov for!)
Teriyaki Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Så kjekt du har en form for trening du er glad i! Må bare tenkte at du heller vil være sunn og frisk, enn og slanke deg (for det har du ikke behov for!) Nei er vel sant det. :-) er nok mer behov for å få inn mer styrketrening, men så er det å få tid til det! Har mistet nesten alt av muskler føles det som. Menmen, kanskje man får mer tid når den værste småbarnsfasen er over. :-)
Gjest Superwoman! Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Nei er vel sant det. :-) er nok mer behov for å få inn mer styrketrening, men så er det å få tid til det! Har mistet nesten alt av muskler føles det som. Menmen, kanskje man får mer tid når den værste småbarnsfasen er over. :-) Du kunne jo variert med styrke og kardio, 40 min er bedre enn ingenting! Gratulerer forresten
Teriyaki Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Du kunne jo variert med styrke og kardio, 40 min er bedre enn ingenting! Gratulerer forresten Ja absolutt. Men når jeg jogger har jeg jo ikke tilgang på vekter. Siden jeg har kneskade så kan jeg ikke gjøre utfall og slike ting. Men mage, rygg og armer burde jeg absolutt bli flinkere til å huske på. Takk.
OPIgirl Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Er klar over at formen ikke er elendig. :-) men har ikke noe godt grunnlag for å vite så mye om formen min, så lurer på om noen med litt peiling har noe å bidra med? Er forresten 174 cm og 68 kg. Litt for glad i søtsaker. Jeg ser bra ut, men ville foretrukket å gå ned to kg. Det hadde vært perfekt.Anonymous poster hash: 26fd4...caa Formen din er ikke elendig, men ganske god. Hadde du vært i elendig form, hadde du ikke klart å jogge 200 meter uten å svime av:-) Prøv å kutte ned på/ slutte med søtsaker. Da vil du fort gå ned de to kiloene du ønsker. Lykke til;-)
Teriyaki Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Jo takk, men det er jammen lettere sagt enn gjort jeg klarer ikke spise bare litt. Da må jeg heller finne motivasjon til å kvitte helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå