Cessa74 Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Har bestilt clip on exstensions fra Luxus Hair, og trenger gode råd fra dere med erfaringer på dette området. Har tidligere hatt både keratinexstensions (i mange år) og weft som ble flettet inn, men begge deler slet utrolig på håret. Nå har jeg tatt et års pause og kuret og pleid det - og nå vil jeg gjerne ha dette lange, fine exstensionshåret igjen! Siden clip on er det "snilleste" mot håret så har jeg altså bestilt en enkel pakke (har veldig tynt hår, så tror en pakke holder inntil videre..). Men; Er det mye styr å bruke dette daglig? (Tar det mer tid enn det er verdt det? Har ikke akkurat veldig god tid på morgenen på hverdagene, men vil jo helst ha dette hver dag - blir jo litt teit å ha langt den ene dagen, og halvlangt den neste..) Har du noen gode tips ifht påsettng? Er det fare for at det detter av/ sklir slik at festene synes? Har du noen stylingtips som er enkle og som sikrer at håret holder seg på plass gjennom en travel arbeidsdag? Mange spørsmål, og sikkert andre ting jeg lurer på også - hadde satt utrolig pris på om noen med god erfaring svarer meg!
Cessa74 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2013 Er det ingen her med noen gode erfaringer og tips??
Wonders Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg må alltid tuppere roten så clippen får skikkelig feste, og å børste ut dette er et herk. Hold alltid godt rundt klemmene når du børster. Og start alltid børstingen nederst. Ikke start nære clipsene å dra nedover hele lengden før det er helt helt glatt. Selv om håret er ekte vil det ikke røre på seg som ekte hår. Samme som silikon,, det sitter ganske fast selv om man rører på seg.
Binta Ba Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Jobber med hår, og anbefaler tape-extensions fremfor clip-ons, blant annet pga f.eks tupering som hun over meg nevner. Å ta de av og på hver dag er forøvrig en vanesak.
Cessa74 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2013 Takk for svar! Hadde håpet å slippe den tupperingen da.. Har lest at flere mener det er unødvendig (??). Må vel bare prøve meg frem.. Håper flere kan komme med innspill her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå