Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på rettetenger, og lurer på om du kan anbefale meg et ?

Har skjønt at mange er begeistret for GHD sine, men hvem av de er best?

Har tynt hår med litt frizz.. Skal begynne med clip on exstension, og trenger derfor en god rettetang som retter håret mitt før jeg sette på clip on håret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har GHD IV styler og syns den er bra :)

Endret av Nerine_
Skrevet (endret)

Anbefaler GHD, er usikker på hvilken som er best. Men jeg har IV styler. Den kan du også bruke til å krølle håret ditt med, da den har runde kanter. Dog ikke noe jeg får til, (haha) men ligger mange toturials på youtube. Tar ca. 15 sekunder å skru på, og glir lett igjennom håret. Eneste minuset er at den er litt dyr..

Endret av Santflows
Skrevet

Anbefaler GHD, er usikker på hvilken som er best. Men jeg har IV styler. Den kan du også bruke til å krølle håret ditt med, da den har runde kanter. Dog ikke noe jeg får til, (haha) men ligger mange toturials på youtube. Tar ca. 15 sekunder å skru på, og glir lett igjennom håret. Eneste minuset er at den er litt dyr..

Det får ikke jeg heller til ;)

den er ikke så veldig dyr på feelunique, de betaler også tilbake tollen.

Gjest Olseen91
Skrevet

Gorgeous er den beste jeg har prøvd :)

Skrevet

Takk for svar! Tror jeg skal bestille den Ghd tangen - har googlet endel - og virker som de aller fleste er langt over middels begeistret for den! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Tror jeg skal bestille den Ghd tangen - har googlet endel - og virker som de aller fleste er langt over middels begeistret for den! :biggrin:

Hvis du skal bestille fra feelunique bør du sjekke om det fortsatt kommer med europeisk plugg inni den engelske, for nå står det nemlig at den bare kommer med engelsk plugg. Vet ikke om det er noe nytt?

Skrevet

Jeg har GHD IV styler. Frisøren sa det var den "vanligste" da jeg kjøpte min. Er veldig fornøyd med den, tar 10 minutter å glatte håret og jeg har ganske tykt hår.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg var minst like fornøyd med min billige rettetang som GHD IV-styleren. Kanskje fordi jeg har enkelt hår å rette, typisk nordisk?

Kan vel uansett hende at GHD sliter mindre på håret..

Skrevet

Takk igjen for svar damer! Har nå bestilt rettetang - blir spennende å se om jeg blir fornøyd med denne ghd iv saken. Har hatt en såkallt "billig" tang til nå (merket var CHI), var iallefall ikke spesielt fornøyd med den jeg har hatt til nå, selv om den var kjøpt i frisørsalongen min..

Skrevet (endret)

Takk igjen for svar damer! Har nå bestilt rettetang - blir spennende å se om jeg blir fornøyd med denne ghd iv saken. Har hatt en såkallt "billig" tang til nå (merket var CHI), var iallefall ikke spesielt fornøyd med den jeg har hatt til nå, selv om den var kjøpt i frisørsalongen min..

CHI er da ingen billigtang. Men det kommer vel an på hvilken modell du kjøpte? De var i hvert fall de første ute med den teknologien som GHD skryter så fælt av. Den eneste grunnen til at GHD er mer kjent i skandinavia enn CHI er at de har vært flinkere til å markedsføre seg og har lagt mye vekt på et stilig design. Men tengene er ganske like. I USA så er i hvert fall CHI veldig kjent og vi bruker tengene deres på vår salong. Men det er de digitale vi bruker.

Jeg har en tang fra CHI og den kosta 1299kr.

Endret av Armitage
Skrevet

Så rart? Jeg kjøpe en sånn tang til 499 hos frisøren og hun skrøt veldig av den, men som sagt; jeg er veldig misfornøyd med den.. Trodde lenge det var min egen feil (dårlig teknikk osv), men etter å ha lånt rettetangen til venninnen min ble jeg kjapt overbevist om at en rettetang ikke nødvendigvis er like bra som andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...