Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe parajumpers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe en parajumpers vinterjakke som er ekte på nett? Eller i butikk? Eller er parajumpers "ut" nå? Trenger en god vinterjakke..

Anonymous poster hash: a59ef...3b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Det var da litt tidlig på sesongen til å tenke på vinterjakker. Selges litt over alt her i Oslo, Tatler f. eks. Men de kommer nok ikke inn før til høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne kjøpe på salg, og får lite penger senere i året, derfor vil jeg kjøpe nå :)

Skrevet

Vil gjerne kjøpe på salg, og får lite penger senere i året, derfor vil jeg kjøpe nå :)

Har sett litt rundt i Oslo, men de har ikke parajumpers på salg enda. Om du vil ha en på salg, så er det best å vente til januarsalget.

Skrevet

Har aldri sett parajumpers på salg, verken på høst -eller januarsalget. I Oslo selges parajumpers f.eks på Høyer, Tatler, Paleet, Follestad(?) Jeg syns parajumpers er stygge, og ikke spesielt varme. Hadde ikke investert i den som vinterjakke.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett parajumpers på salg, verken på høst -eller januarsalget. I Oslo selges parajumpers f.eks på Høyer, Tatler, Paleet, Follestad(?) Jeg syns parajumpers er stygge, og ikke spesielt varme. Hadde ikke investert i den som vinterjakke.

Hvilken vinterjakke ville du kjøpt da?

Skrevet

Hvilken vinterjakke ville du kjøpt da?

Fins mange fine vinterjakker fra kjedebutikkene til en rimeligere pris, men ettersom du vil ha en Parajumper antar jeg at du leter i en høyere prisklasse. Da syns jeg Woolrich er finere, og enkelte canada goosemodeller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...