AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Hvor kan jeg kjøpe en parajumpers vinterjakke som er ekte på nett? Eller i butikk? Eller er parajumpers "ut" nå? Trenger en god vinterjakke.. Anonymous poster hash: a59ef...3b0
belle_ Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Det var da litt tidlig på sesongen til å tenke på vinterjakker. Selges litt over alt her i Oslo, Tatler f. eks. Men de kommer nok ikke inn før til høsten.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Vil gjerne kjøpe på salg, og får lite penger senere i året, derfor vil jeg kjøpe nå Anonymous poster hash: a59ef...3b0
Safiye Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Vil gjerne kjøpe på salg, og får lite penger senere i året, derfor vil jeg kjøpe nå Anonymous poster hash: a59ef...3b0 Har sett litt rundt i Oslo, men de har ikke parajumpers på salg enda. Om du vil ha en på salg, så er det best å vente til januarsalget.
skyflakes Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Har aldri sett parajumpers på salg, verken på høst -eller januarsalget. I Oslo selges parajumpers f.eks på Høyer, Tatler, Paleet, Follestad(?) Jeg syns parajumpers er stygge, og ikke spesielt varme. Hadde ikke investert i den som vinterjakke.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Har aldri sett parajumpers på salg, verken på høst -eller januarsalget. I Oslo selges parajumpers f.eks på Høyer, Tatler, Paleet, Follestad(?) Jeg syns parajumpers er stygge, og ikke spesielt varme. Hadde ikke investert i den som vinterjakke. Hvilken vinterjakke ville du kjøpt da? Anonymous poster hash: a59ef...3b0
skyflakes Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Hvilken vinterjakke ville du kjøpt da? Anonymous poster hash: a59ef...3b0 Fins mange fine vinterjakker fra kjedebutikkene til en rimeligere pris, men ettersom du vil ha en Parajumper antar jeg at du leter i en høyere prisklasse. Da syns jeg Woolrich er finere, og enkelte canada goosemodeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå