Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Singel etter et 7 år langt fohold, jeg er 29 år. Forholdet har vært dårlig lenge, så det var i grunn over lenge før vi ble enige om at det er slutt.

Det ble slutt for 4 uker siden, og jeg føler meg i grunn veldig ferdig med hele forholdet, det er ingen vonde følelser mellom meg og x-en og vi er venner.

Hvor lenge "bør" jeg vente før jeg kan feks. gå på date eller møte noen andre? Tenker litt med respekt for x-en min.

Anonymous poster hash: 04d00...80f
Videoannonse
Annonse
Gjest Judas
Skrevet

Så snart du selv ønsker det. Er det slutt er det slutt, uten at det betyr at du nødvendigvis behøver å gni det inn i trynet på ex'en. Med litt diskresjon går det greit. Forøvrig positivt at ordet "respekt" finnes i ditt vokabular.

Gjest Gjest
Skrevet

X-en er det vel ikke så nøye med, tenk heller på deg selv. Etter 7 år er det greit å være singel ei stund. 4 uker er ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør vente til du selv er klar for det.

Anonymous poster hash: 75cb7...579
AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke noe fasitsvar på det. Fra min første kjæreste så gikk det 5 år. Virkelig singel i hele 5 år. Så møtte jeg mannen i mitt liv. Han fridde etter ett år, og 10mnd etter så giftet vi oss, og nå er vi lykkelig gift 11 år etter:)

Anonymous poster hash: aa5f5...386
Gjest Mr. Ellsworth
Skrevet

Du bør vente med å gå ut å hore til han har fått ny kjæreste. Dette av respekt for manden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke at jeg vil haste inn i et nytt forhold, men jeg vil jo ikke være singel i all evighet heller. Forholdet mellom meg og x-en har vært dårlig så lenge, har tenkt å bryte ut lenge, men har manglet et spark bak.

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, ikke vær redd for å gå inn i et nytt forhold hvis du finner noen du passer sammen med. :)

Hva du gjør har eksen din ingenting med. Du er nå en person som bestemmer over ditt eget liv. Det blir like galt av han å bestemme om du skal få være sammen med noen eller ikke som om naboen din skulle bestemme det. Din kropp, ditt liv, ditt valg. Kos deg med friheten så lenge! :)

Anonymous poster hash: 75cb7...579
  • Liker 2
Gjest Miranda2011
Skrevet

Singel etter et 7 år langt fohold, jeg er 29 år. Forholdet har vært dårlig lenge, så det var i grunn over lenge før vi ble enige om at det er slutt.

Det ble slutt for 4 uker siden, og jeg føler meg i grunn veldig ferdig med hele forholdet, det er ingen vonde følelser mellom meg og x-en og vi er venner.

Hvor lenge "bør" jeg vente før jeg kan feks. gå på date eller møte noen andre? Tenker litt med respekt for x-en min.

Fint av deg å tenke på exen, men siden dere ble enige om å avslutte og dere er venner, går du på date når det passer for deg.

Skrevet

Her er ingen barn involvert, høres det ut som.

Derfor: sett i gang når du føler for det! :-D

Gjest småhjerte
Skrevet

Var det du eller din x som slo opp?

Om du ikke var den som slo opp, så tenker jeg du står ganske fritt i forhold til når du møter en ny. Så lenge du føler deg klar til det. Men om du begynner å møte en ny relativt fort etter at forholdet tok slutt, så kan du virke desperat. Ikke desperat ovenfor den nye du møter, men både din x, venner og familie kan lett tenke det, om de får greie på det.

Om det derimot er du som har slått opp, så synes jeg du bør vente en stund. Ellers virker det veldig innlysende at du slo opp enten fordi du har fått følelser for en annen mens du fortsatt var i et forhold eller at du ikke bryr deg noe om den du slo opp med. Selv om man gjerne har sine grunner, så har nok enten begge eller den ene vonde følelser etter bruddet.

• Liker 1
Skrevet

Du dater noen når du føler du er klar for å date :) Om det er rett nå eller om noen mnd er bare du som vet.

Gjør det du føler er rett for deg:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...