Gå til innhold

Hvor kan jeg finne denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på et litt formellt arrangement som begynner å nærme seg, og jeg har bestemt meg for å ha på meg en kjole som denne:

post-70237-0-36158800-1373141704_thumb.j

Problemet er bare at jeg ikke klarer å finne en plass hvor de har en slik kjole!! Så hvis noen vet om en butikk eller en nettbutikk som selger en kjole som denne; SKRIK UT !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, ska kikke innom der ! :blomst:

Skrevet

Den var fin, men den hadde lange armer...skulle helst hatt korte slik som på bildet:) I tillegg var den i dyreste laget, slik du påpekte :)

Gjest avocadoen
Skrevet

http://tigerofsweden.com/no/item/mi-stretch-dress-s41939018z/?t_type=src&t_type=cat

her er en med korte armer. Jeg synes ikke den er dyr, men man finner helt klart billigere andre stedere. På en annen side får du en klassisk kjole av god kvalitet som du kan ha i flere år.

Anonymous poster hash: 551cb...cd4

Den var fin! Den blir nok desverre litt for dyr for meg ettersom jeg må spare penger til å flytte ut å studere til høsten..

Gjest småhjerte
Skrevet

Tror Oasis pleier å ha kjoler som er litt mer formelle, slik som den på bildet. Ellers så vet jeg at Tiger of Sweden har, noe flere har nevnt. Men de er jo en del dyrere enn kjoler fra andre butikker.

Skrevet

http://tigerofsweden.com/no/item/mi-stretch-dress-s41939018z/?t_type=src&t_type=cat

her er en med korte armer. Jeg synes ikke den er dyr, men man finner helt klart billigere andre stedere. På en annen side får du en klassisk kjole av god kvalitet som du kan ha i flere år.

Anonymous poster hash: 551cb...cd4

Jeg har denne, anbefales! Min absolutte favorittkjole som jeg alltid kan ty til - og jeg føler meg awesome i den! :)

---

Ellers.. Prisklasse?

- Kjole fra H&M

- Fra H&M, men med liten v-neck

- Fra H&M, med struktur-striper

- Kjole fra H&M

- Fra H&M, med liten v-neck igjen

Gjest avocadoen
Skrevet

Den første der var perfekt!! Eneste

Den første var bortimot perfekt, eneste var glidlåsen bak...

Ja, jeg la til 3 andre også, slik at du ser de også :)

AnonymBruker
Skrevet

Esprit har noe lignende til overkommelig pris. Sjekk f.eks. hos Ellos.

Anonymous poster hash: f1c4a...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne, anbefales! Min absolutte favorittkjole som jeg alltid kan ty til - og jeg føler meg awesome i den! :)

---

Ellers.. Prisklasse?

- Kjole fra H&M

- Fra H&M, men med liten v-neck

- Fra H&M, med struktur-striper

- Kjole fra H&M

- Fra H&M, med liten v-neck igjen

Den nederste er veldig fin. Passe innsvinget, sitter pent på og kvaliteten føles bra. Har brukt min mye.

Anonymous poster hash: 46706...293

Skrevet

Den nederste er veldig fin. Passe innsvinget, sitter pent på og kvaliteten føles bra. Har brukt min mye.

Anonymous poster hash: 46706...293

Jeg tror kanskje jeg går for den nederste! Men hvor lang er kjolen på deg? Litt vanskelig å se på modellen..går den helt ned til knærne? Kjolen må ikke være for kort ser du...og er den veldig utringet?:)

Skrevet

Jeg har sett lignende kjøler i butikker som VIC og andre av denne typen. De har mye pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...