Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ensom
Skrevet

Jeg og min samboer er i en vond sirkel fortiden og vi klarer ikke finne utav ting :(

Vi har 3 barn sammen og begge vil det skal ordne seg.

For 1 år siden var han utro og jeg la det bak meg.

Men vi hadde en stygg krangel for noen dager siden og han dro hjem til seg selv. Han VET jeg hater når helgene kommer for da sitter jeg kun å tenker på hva han gjør osv. Det er nok kun pga av utroskape han hadde. Så det enner med at jeg sender han stygge meldinger som bare skyver han mer unna meg :(

Vil ha han hjem, vil vi skal løse dette.

Hva burde jeg gjøre? Lyst å ringe han, men er redd for at han ikke skal ta tlf for da blir tankene og kverne enda mer!

Huff er så slitsomt og leit :( føler jeg mister mannen jeg elsker med og være paranoid og besatt av og vite hva han gjør til en hver tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig.......jeg tror ikke en kan legge utroskap bak seg. Det vil alltid ligge å gnage, selv om en egentlig tror en er ferdig med det.

• Liker 2
Gjest Margaritha
Skrevet

Hæ?

Dere er samboere og har barn sammen, men han dro hjem til seg selv??

I helgene er du usikker og lurer på hva han gjør? Betyr det at han alltid er "hjemme hos seg selv" i helgene?

Hvorfor har han eget bosted hvis dere er samboere?

Gjest Gjest
Skrevet

Noe er helt galt mellom dere, og derfor er du usikker. Dere må gå til samtaler sammen og snakke dere gjennom forholdet, skape trygghet og forutsigbarhet.

AnonymBruker
Skrevet

Ring han, be han komme hjem. Si du savner han og vil ordne opp i krangelen dere hadde.

Anbefaler dere å skaffe dere barnevakt ei helg, gjenre langweekend. Reise vekk og bare være dere to. Gjerne en langweekend utenlands. Mange plasser man kan dra på langhelg. Praha, Roma, Paris, London e.l Prøv å få litt kjørestetid dere to. Det kan gjøre godt for forholdet.

Anonymous poster hash: 49db5...188
Gjest Gjest
Skrevet

Hæ?

Dere er samboere og har barn sammen, men han dro hjem til seg selv??

I helgene er du usikker og lurer på hva han gjør? Betyr det at han alltid er "hjemme hos seg selv" i helgene?

Hvorfor har han eget bosted hvis dere er samboere?

Samme lurer jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...