AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Jeg opprettet for en stund siden en tråd om min samboer som beskyldte meg for å stjele av han for de som husker den. Dette har hendt to ganger tidligere, og gjett hva; nå beskylder han meg for å gjøre det igjen. Denne gangen verre; 5000,- Jeg gadd ikke svare han en gang. Jeg ble lei meg, men mest av alt kjenner jeg at jeg er sint og irritert på han. På en måte tar jeg meg nær av at han har så lite tillit til meg, men på en annen måte klarer jeg nesten ikke bry meg like mye lenger... Så nå sitter jeg her med en samboer som ikke stoler på meg og beskylder meg for alt som hender (på en måte tviler jeg nesten ikke på at dette er noe han sier kun for å klage på noe) Nå er jeg lei.. Anonymous poster hash: 7a215...a57
Alina X Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tror det kan hjelpe å bli fly forbanns istedenfor å holde kjeft a la " nå får du faen meg gi deg! Hva tar du meg for hæ? Kaller du meg en jævla tyv?" 3
Gjest kira Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 lider han av alzheimer? paranoid psykose?? seriøst han høres ikke helt god ut. Hvorfor er du sammen med han?
Anglofil Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor blir du i et forhold med en mann som tydelig stoler så lite på deg og som viser deg så lite respekt? Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har blitt sint, har blitt fly forbanna og jeg har gråte til øynene var helt tørre, men nå orker jeg ikke gråte mer. Orker ikke bli sint eller forsvare noe jeg faktisk aldri har gjort.. Det er bare som jeg ikke orker gi det mer krefter.. Jeg har blitt for barn og fordi jeg elsker han, men nå er det vel snart nok. Jeg er lei.. Anonymous poster hash: 7a215...a57
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 sniffer han cola? en sann historie: en mann datet en kvinne. han brukte cola. virker ganske normal men så fikk han for seg at hun forgitet han med batterisyre. han klikka med kjøttkniven på henne. Anonymous poster hash: 587cf...b22 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 erre mulig... han fortjener ikke deg! prøver han å presse deg til å gi tilbake penger du aldri har tatt?? ville bare pakket sakene mine å dratt til en venn eller familiemedlem.
Cristella Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Kødder du? Et sånt forhold hadde ikke jeg orket i alle fall...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er nok å elske han, men det er jo ikke lenger nok. Kanskje en gang kan jeg finne en som elsker meg, som jeg elsker og en som behandler meg godt. Samtidig er det vanskelig. Vanskelig å gjøre det slutt... Vi bor jo sammen, venter jo barn og ja.. Anonymous poster hash: 7a215...a57
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 barn er ikke noen unskyldning. barnet vil ha det bedre om det har foreldre som fortsatt kan snakke sammen, enn om dere bor sammen og skal ha sånne krangler
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Jeg opprettet for en stund siden en tråd om min samboer som beskyldte meg for å stjele av han for de som husker den. Dette har hendt to ganger tidligere, og gjett hva; nå beskylder han meg for å gjøre det igjen. Denne gangen verre; 5000,- Jeg gadd ikke svare han en gang. Jeg ble lei meg, men mest av alt kjenner jeg at jeg er sint og irritert på han. På en måte tar jeg meg nær av at han har så lite tillit til meg, men på en annen måte klarer jeg nesten ikke bry meg like mye lenger... Så nå sitter jeg her med en samboer som ikke stoler på meg og beskylder meg for alt som hender (på en måte tviler jeg nesten ikke på at dette er noe han sier kun for å klage på noe) Nå er jeg lei..Anonymous poster hash: 7a215...a57 Er det kontanter han har liggende dette da? For meg hadde dette blitt så ubehagelig at jeg hadde nok pakka tinga mine og dratt, hvis han da ikke hadde bedt meg om unnskyldning og aldri, aldri beskyldt meg for noe sånt igjen. Jeg går da utifra at du ikke har tatt pengene. Anonymous poster hash: 32d04...8e9
Tøydokke Anna Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor blir du? Har han ikke tillit til deg, er han ikke verdt deg..
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Sikker på at han ikke er syk eller noe? Jeg var syk en god stund og slet faktisk med hukommelsestap, slet med å huske ting som jeg gjorde igår, betalte regninger i tide og utide, beskyldte venner for å fortsatte skylde meg penger etc. Kan være sykdom, just saying. Sykdom kan være feks, depresjon, angst, kreft, osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå