Gå til innhold

Brittanas dagbok - on my way out of the closet

Brittana

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, og foreløpig kaller jeg meg bare Brittana (har noen sett Glee?) :) Jeg har alltid trodd jeg har vært heterofil. Plutselig sitter jeg å ser på Glee, der dukker historien om cheerleaderne Santana og Brittany opp, og BAM.. det går opp for meg at jeg er jo lesbe (eller bi kanskje..)..

Er det noen andre her dette har hendt med? Jeg har gått noen runder med meg selv, for å være ærlig så synes jeg ikke at det er dødskult, men dette er visst bare en ny side av meg som jeg tror er like greit å bare venne seg til. Nå ser jeg jo bare flotte deilige damer uansett hvor jeg går..

Har lyst til å lage dette som en dagbok hvor jeg skriver om "veien min" ut av skapet. Kanskje noen har interesse av å følge med. Jeg ønsker å høre om alle som har en historie fra å komme ut, og alle som har råd som kan lette turen ut for meg. Pliiiis skriv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke lesbisk selv,men kjenner noen av dem,og mange brukte laaaaaang tid på å komme ut.

Tror det kan være skremmende,men prøv å dra på en lesbeklubb og dra med deg ei dame hjem,så får du sett hvordan det er i praksis,og vær heller ikke redd for reaksjoner fra folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en dagbok, skal jeg prøve å skrive hver dag. Takk til Alina X for svar :) Det virker litt skummelt å dra på lesbeklubb. Er det vanlig å gjøre det alene? Jeg kjenner ingen lesber som er ute av skapet som jeg kan gå med.

Det er en ting jeg gruer meg til når det gjelder å komme ut. Det er at jeg er redd for at venninnene mine skal tro jeg har/har hatt et crush for dem, og liksom har fantasert om dem og sånn, for jeg har ikke vært forelsket i en eneste av dem, selv om de er flotte alle sammen.

Har noen opplevd det? Jeg er egentlig ikke redd for å fysisk miste vennene mine, jeg er mer redd for at ting ikke skal fortsette som før, og bli litt awkward..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg har aldri giddet å "komme ut av skapet" ser ikke poenget. Får jeg jeg en jentekjæreste så er det rimelig opplagt av seg selv. Er ikke noen som har noe med hvem jeg liker å ha sex med uansett. Kommer det opp er jeg ærlig, utover det så spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...