Gjest Hyssingen Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Slutt å bytt avatar, og la være med å bytte brukernavn. Jeg finner meg ikke i å bli forvirret, ta hensyn til meg Det var det. ps: Var på date med en i dag som ikke liker båtis...bør jeg dumpe ham? 5
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Slutt å bytt avatar, og la være med å bytte brukernavn. Jeg finner meg ikke i å bli forvirret, ta hensyn til meg Det var det. ps: Var på date med en i dag som ikke liker båtis...bør jeg dumpe ham? Mamma? 1
Nimorna Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 ps: Var på date med en i dag som ikke liker båtis...bør jeg dumpe ham? Absolutt. Alle som ikke liker båtis er slabbedasker, og slike dater man ikke.
Gjest RompeRusk Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Det er noe alvorlig galt med folk som ikke liker båtis eller friskis. DUMPDUMP
Edna Mode Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Hvis han ikke liker båtis har han helt sikkert en eller annen diagnose. Løp mens du kan!!! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Båtis er nå en fryktelig kjedelig is da!
Gjest Lunekjær Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 ps: Var på date med en i dag som ikke liker båtis...bør jeg dumpe ham? Definitivt!
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Nja... Litt skeptisk ang. båtisen.. Gi fyren en sjanse, men dersom det viser seg at han ikke liker taco eller mors kjøttkaker med (fj)ertestuing, DA må han nok få fyken.
Gjest Hyssingen Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Det var det jeg fryktet Var samboer med en som ikke likte sjokolade, orker ikke en sånn mann igjen. Var garantert psykopat. 4
Gjest Keikolina Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Jeg liker heller ikke båtis, for tungvindt og spise
Stueloff Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Jeg synes ikke du skal dumpe ham, ta det heller opp med ham på en vennlig måte og finn ut om det er noe han er villig til å endre på. Hvis det er noe som er vanskelig for ham kan du jo foreslå psykolog? Det er nok mange muligheter der ute dere kan prøve for å få rettet på dette problemet, men det viktigste er å tro på at kjærligheten er sterk nok til å bringe dere gjennom denne utfordringen Lykke til! 3
orgus Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Jeg blir også forvirret av nye nick, og spesielt i kombinasjon med nye bilder. Er det frykt for å bli gjenkjent, eller har dere skrevet ting som dere angrer på? Forøvrig går sandwich båtisen en høy gang. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 eg har lurt lenge på kva som er så fantastisk med båtisen! eg ser sjeldan bokon under 50 som et den.
Tomaten Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Kjeks? Vaniljeis? sjokolade? Litt jordbær i midten? Hva er det ikke å like? 1
Gjest slettetbruker Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 ps: Var på date med en i dag som ikke liker båtis...bør jeg dumpe ham? Ja.
Gjest Tirkes Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Båtis har rar, seig kjeks. Sandwich-is er bedre. Selv stoler jeg ikke på folk som ikke liker soft-is. Men de kan få søke benådning om de er laktoseintolerante.
Gjest Hyssingen Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 Takk for alle gode tips, og forslag og generell input. Skal nøye tenke igjennom, vurdere, revurdere og skrive for/imot-lister og finne ut som dette er noe jeg faktisk kan leve med. Jeg er veldig glad i båt-is og føler det blir veldig feil om han da skal sitte ved siden av meg og spise pæreis. Vil ikke at folk rundt skal tro vi er i et kjærlighetsløst forhold og ikke klarer å enes om selv de simpleste ting. Jeg føler det vil virke som lokkemat på mannestjelende forholdsknusere. ps: Kan det være en mulighet og kanskje tegne på ham med sprittusj for å gjøre ham mindre attraktiv for andre? Han har veldig stor tiss, platinableket piggsveis og kjører moped, har lagt merke til at kvinner snur seg etter ham når han kjører forbi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå