Gjest EnMann Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Prøver å gjøre det kort og korrekt Hvis man er i et seriøst (gift) forhold som man prøver å jobbe med. Der den ene vil gjøre "sine" ting og det innebærer blant annet å trene sammen men en fyr på treningssenteret som hun nå også har begynt å gå turer med. Er det galt av meg som mannen å reagere på dette? Hun har fortalt han at vi er bare venner og bor sammen foreløpig for barna sin skyld, fordi hun "vil ikke at han skal være redd for å snakke med henne". Jeg sliter veldig med å ikke reagere på dette og det er jo klart at det er ikke populært hos fruen. Burde jeg bare la det være? Hun sier at hun bare er interessert i han som en venn og det er ikke noe alternativ å kutte han ut hvis jeg vil være sammen med henne.
Gjest Judas Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Hun er utro, ellers ville hun ikke sagt at du og henne er "bare venner som bor sammen for barnas skyld". Og den unnskyldningen hennes er noe av det mest horribelt elendige jeg har hørt. Ikke vær en nyttig idiot nå. Mann deg opp, og kvitt deg med henne. Ingen trenger sånne kvinnefolk i sine liv.
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Ingen overreaksjon oppdaget så langt... Dere (du?) jobber med forholdet, men i følge henne er dere bare venner og bor sammen for barna sin skyld slik at denne fremmede mannen ikke skal ha vansker med å "prate" med henne? Svært sannsynlig at DET er eneste grunnen gitt...
Gjest EnMann Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Det er ganske komplisert igrunn, vi har også to barn sammen. Vi har alltid hatt det godt når det gjaldt sex, og hun er veldig sosial av seg ellers. Og jeg vet at fyren det er snakk om har masse veninner. Jeg trener på samme sted, og har lekt med tanken og gi han en vennlig advarsel.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Er du godt gift og trives med det bryr du deg da katten om hva andre syns. Nå tenker jeg på dama altså, ikke deg ts Du overreagerer ikke, hadde selv reagert kratftig. Kan hun ikke si hun er gift, er det mye som tyder på at hun er interessert i han mer enn på et vennskaplig plan. Men hun holder vel bare deg på gress til hun finner ut om han andre er verdt å satse på... Anonymous poster hash: 4969b...4a8
Gjest EnMann Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Er du godt gift og trives med det bryr du deg da katten om hva andre syns. Nå tenker jeg på dama altså, ikke deg ts Du overreagerer ikke, hadde selv reagert kratftig. Kan hun ikke si hun er gift, er det mye som tyder på at hun er interessert i han mer enn på et vennskaplig plan. Men hun holder vel bare deg på gress til hun finner ut om han andre er verdt å satse på... Anonymous poster hash: 4969b...4a8 Ja, jeg hadde jo igrunnen tenkt å bare holde ut med det, men det er ikke så lett :/ Jeg er altså veldig glad i henne og kunne aldri oppført meg på samme måte selv uten å få dårlig samvittighet. Men klart, folk er jo forskjellige. Jeg har ikke lyst å gjøre noe drastisk uten å ha noe bevis. Men det stresser meg mye.
Gjest Judas Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er altså veldig glad i henne Skjerp deg, din tøffel. Eller syns du ikke du fortjener bedre?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Jeg hadde aldri i verden akseptert det, så du overreagerer overhodet ikke! Anonymous poster hash: a623a...b48
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Eneste grunnen til at noen omtaler ektefellen sin som en person man bare er venner og bor sammen med for barnas skyld, er fordi de vil pule rundt. Absolutt eneste grunn. Anonymous poster hash: 528bd...7bd 2
tom1986 Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Hun har fortalt han at vi er bare venner og bor sammen foreløpig for barna sin skyld, fordi hun "vil ikke at han skal være redd for å snakke med henne". Tuller du med oss? Hvor naiv og tøffel er det mulig å bli. Din fjott, ta deg sammen og sett ned foten. Si til henne at dette er respektløst og ikke akseptabelt i et forhold. Dersom hun ikke føyer seg, vet du at du er gift med en heks som ikke respekterer deg. Derfra bør veien til separasjon og skilsmisse være kort. Dagens menn... Hva skjedde? Dette er så patetisk at jeg blir flau på dine vegne. Hvor er ballene dine?
Steinar40 Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Prøver å gjøre det kort og korrekt Hvis man er i et seriøst (gift) forhold som man prøver å jobbe med. Der den ene vil gjøre "sine" ting og det innebærer blant annet å trene sammen men en fyr på treningssenteret som hun nå også har begynt å gå turer med. Er det galt av meg som mannen å reagere på dette? Hun har fortalt han at vi er bare venner og bor sammen foreløpig for barna sin skyld, fordi hun "vil ikke at han skal være redd for å snakke med henne". Jeg sliter veldig med å ikke reagere på dette og det er jo klart at det er ikke populært hos fruen. Burde jeg bare la det være? Hun sier at hun bare er interessert i han som en venn og det er ikke noe alternativ å kutte han ut hvis jeg vil være sammen med henne. Kjerringa di er gal dessverre. Har ho vært sånn hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå