AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Hva synes dere om denne? Virker som noe av hensikten er å vise frem en tatovering langt nede i de nedre gemakker. Jeg ville ikke gått sånn, men dama har i hvert fall særpreg Anonymous poster hash: 878c9...af3
Gjest Miranda2011 Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 En brud skal ikke være vulgær, denne kjolen er litt sånn. Men det er bare mi meining...
daemonia Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Det ser ut som at den er laget for noen som er LITT høyere enn henne. Kan aldri tenke meg at det er meningen at brudekjoler skal være nær ved å vise rumpa. Det hadde vært en fin detalj det med hjertet dersom det hadde sittet litt lengre oppe, og den "halen" ikke hadde hengt ned fra rumpa.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Det ser ut som at den er laget for noen som er LITT høyere enn henne. Kan aldri tenke meg at det er meningen at brudekjoler skal være nær ved å vise rumpa. Det hadde vært en fin detalj det med hjertet dersom det hadde sittet litt lengre oppe, og den "halen" ikke hadde hengt ned fra rumpa. Det er nok meningen, siden den tatoveringen akkurat synes over kanten. Skal sies at kjolen ser ganske normal ut forfra, selv om jeg ikke har sansen for strapless-moten. Anonymous poster hash: 878c9...af3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Hun har designet den selv, spesiallaget kun til henne. Anonymous poster hash: 7af52...0e7 1
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Personlig syns jeg ikke det var særlig pent, men så lenge damen selv er fornøyd...
challenger Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Normalt elsker jeg kjoler med åpen rygg, men til brudekjole synes jeg ikke at det passer helt.. Ble litt småtacky egentlig. Men hver sin smak, det viktigste er vel at bruden selv liker kjolen og ikke alle oss andre:)
Amens Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Må nok ærlig innrømme at jeg har sett penere kjoler... Hun var fin på håret da^_^
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 White trash kjole. Anonymous poster hash: a233f...7c9 6
CathFoto Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Jeg synes den ser billig ut, altså dårlig kvalitet. 3
Kalbakk85 Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Jeg ble ikke kjempeimponert. Men vi har jo alle forskjellig smak. Hun strålte jo uansett. Og det viktigste er jo at hun selv er fornøyd
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Vi bare legge til at min kommentar var basert kun på kjolens bakside. Jeg har sett noen bilder av henne forfra og syns hun var en nydelig brud Kjolen var finere forfra, hun, hadde nydelig hår og så veldig lykkelig ut. Det er tross alt det viktigste
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Synes disse er finere: Om tattooen ikke var der så kanskje kjolen hadde vært litt mer smakfull. bakfra. Forfra er den jo kjempesøt Anonymous poster hash: bb5f3...707
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 bra at hun er fornøyd men... til at den er skreddersydd ser det ikke helt sånn ut. Merkelig snitt og ikke spesielt flatterende. Mulig at det er stoffet som får den til å se litt "billig" ut. Og så synes jeg ikke det er helt passende å vise fram "trampstamp" på bryllupsdagen... Anonymous poster hash: a00ef...c46 1
Gjest Superwoman! Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Synes ikke den var pen. Men hun bærer den bra!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Hun designet sin egen kjole kun for å kunne vise frem tramp-stampen sin? Jeg likte "halen", men med hjerter, glitter og tattovering skulle man tro det var en 15-åring fra Unge mødre Danmark som sto der.. Jeg synes ikke det var pent i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85c2c...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå