AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 I går var jeg hos dyrlegen med pus. Han har et øye som er litt igjenklistret, masse puss og slikt. Fikk da resept på øyedråper. Tok de i går, og han lagde et skikkelig leven etterpå. Trodde bare at det var fordi han syntes det var ekkelt og tenkte ikke noe mer over det. Dryppet igjen i dag, og han satte i gang med det samme da også. Høres helt vilt ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare lydene. Men da la jeg merke til at han faktisk "frøser" blod.. Ikke sånn kjempemye, men det ble noen dråper utover gulvet. Virket som det kom ut av nesen.. Bør jeg ringe dyrlegen eller hvaaa? Synes det var dritekkelt jeg.. skal snart gi han ny dose, men vet ikke om det er lurt når han reagerer slik? Er det vanlig? Har aldri gitt øyedråper før, så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: 53310...ff6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Det er forresten spersadex med kloramfenikol.. hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 53310...ff6
Gjest Doh Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Kan jo være lurt å høre siden du er bekymra Men har dyrlegen fortsatt åpent da?
Agathe Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Det svir nok når han får dråpene inn på øyet, men det hørtes i overkant ille ut. Du har fått riktig styrke på dråpene, og alt er rett med de? Jeg tror nok jeg ville ringt dyrlegen, spesielt når pus fnyser blod ut av nesen.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Nei, de har ikke åpent nå forsåvidt... Anonymous poster hash: 53310...ff6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Fant bare et tlfnr, men det er mulig det funker til vakta og. Det gikk mye bedre isted. Han blåste litt med nesen på en måte, men ikke noe blod nå iallefall Ser dte ann litt! Anonymous poster hash: 53310...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå