Gå til innhold

Noen Som Hvet

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

er det noen som hvet når toget ble oppfunet `?

Gjest gjest1
Skrevet

Niks, men eg veit at vet skrives utan h!:)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet at vet ikke skrives med h...så jeg vest ikke hvorfor jeg skriver med h

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

ikke skrives det med "s" heller.

Skrevet

Hehehe, jeg synes de er kjempemorsomme jeg :ler::ler::ler:

Skrevet

Jeg synes at folk skal få lov å skrive her uten å bli rettet på....hele tiden!!

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg synes at folk skal få lov å skrive her uten å bli rettet på....hele tiden!!

*niker* buskape er de viktste! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvem er det du har klikka på då???

Veslo, då... det heiter KVEN! :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet

Veslo, då... det heiter KVEN! :Hehe:

Oj, her har det gått fort i svingane... :oops: Og ja, takk. Eg blir gjerne retta på!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Men det er sikkert ikke så kult å bli retta på hver gang du skriver noe når han faktisk har dysleksi... Han vet vel selv at han har en del skrive feil.

Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Men det er sikkert ikke så kult å bli retta på hver gang du skriver noe når han faktisk har dysleksi... Han vet vel selv at han har en del skrive feil.

Eg visste ikkje at King har dysleksi. Beklager. Har berre merka at han konsekvent skriv vet med h, og det har irritert meg. Hmfr.. *lærargener*

Gjest Embla s
Skrevet

Eg visste ikkje at King har dysleksi. Beklager. Har berre merka at han konsekvent skriv vet med h, og det har irritert meg. Hmfr.. *lærargener*

Enig med Tina K. Vi l dra det lenger og si at jeg syns ikke det er så kult at vi henger oss opp i skrivefeilene til hverandre i det hele tatt. Dysleksi eller ikke. Jeg har ikke dysleksi, men skriver sikkert masse feil rett som det er. Syns det er synd hvis fokus på rettskriving skal overskygge budskap og tanker vi har lyst til å dele med hverandre..

Skrevet

Jeg har ikke dysleksi, men jeg har dyskalkuli - det merkes jo ikke her, men jeg personlig liker at folk sier fra når jeg gjør feil (og det gjør jeg hele tiden), så kan jeg rette det opp, og forhåpentlig sitter det en dag også..

Samtidig synes ikke jeg heller at det er nødvendig å rette hverandres feil hele tiden, jeg henger meg ikke opp i andres feil, men om det er vanskelig å forstå hva som er budskapet, er det ofte litt irrterende..

Gjest King James
Skrevet

det gjør meg ikke så veldig mye at folk sier at jeg skriver feil

men det hvet jeg jo at jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...