Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt vanskelig for å finne fine klær siste årene. Men endelig idag oppdaget jeg en Pm butikk med utrolig mange fine klær i stilen jeg liker.

Men det var stort sett eldre kvinner der inne og handlet. Jeg er 30. Hva tror dere? Er klærne der ment for eldre?

Anonymous poster hash: c0ad7...a22

Skrevet

Venninna mi jobber på pm, og de aller fleste kundene der er eldre damer! Tror det er de som er målgruppen på butikken. Men hvis du liker klærne der så synes jeg du skal kjøpe det der, og drite i hvor gamle de andre kundene er!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror nok at målgruppen er litt eldre kvinner, men finner du klær der du liker, og som ikke ser "tantete" ut, så ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle kjøpe de? Det er jo heller ingen som trenger å vite hvor du har kjøpt klærne, hvis du er redd for det :P

Skrevet

Har du lyst har du lov, tenker jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det går vel an å kombinere klær fra pm med andre klær, for å bryte litt. Det viktigste er at du føler deg vel i klærne dine. Føler du deg utilpass så skinner det mer igjennom enn et antrekk kjøpt på en butikk med en eldre målgruppe. Uansett, 50 år gamle damer i dag er mer stilbevisst enn de som var 50 for 20 år siden ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere.

De klærne jeg så var langt fra tantete. Friske fine farger og fin passform på toppene. Har kjøpt så mye ræl fra hm og cubus tidligere, som egentlig ikke er fint, men kjøpt for det er det eneste de har. Toppene derfra er alltid så korte, liker å skjule baken litt. Dessuten er kvaliteten mye dårligere mener jeg.

Huff, redd jeg har blitt litt kjerring siden jeg likte Pm klærne så godt..

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten minner de mye om klær de selger på byoung, som jeg også liker godt. Bare at lengden på klærne fra pm er enda bedre.

AnonymBruker
Skrevet

http://pm.no/

Hvis noen vil se :-)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns mye av det var ganske fint jeg :) Og kombinert med andre plagg kan det se fresht ut.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer litt an på hvor ung personen som har på seg de klærne er og, de modellene ser jo ganske unge ut, og kan ha på seg det meste derfra uten at man tenker "tantete". Det blir fort noe annet når en eldre dame tar det på seg, mener jeg. Hvis jeg f.eks ser for meg moren min i de klærne så ser jeg den tantegreia :P Men jeg synes jo de har mye fint, og hvis du i tillegg bare har ett klesplagg på deg derfra og blander med andre ting så blir det jo sikker bra det også :)

Anonymous poster hash: 40f8e...4b3

Skrevet

Har hatt vanskelig for å finne fine klær siste årene. Men endelig idag oppdaget jeg en Pm butikk med utrolig mange fine klær i stilen jeg liker.

Men det var stort sett eldre kvinner der inne og handlet. Jeg er 30. Hva tror dere? Er klærne der ment for eldre?

Vet ikke hva målgruppen deres er, men jeg har en del plagg derfra og jeg er ganske langt fra gruppen eldre. :blomst: Hvis du liker klærne, bare kjøp noe. I tillegg er det forskjellig enn Cubus, Lindex, HM o.l. som har storsett klær for tenåringer (etter mitt syn) og jeg har det veldig vanskelig å finne noe for meg derfra.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Støtter alle utsagn om at du kjøper de plaggene du liker.

Så kombinerer du dem akkurat slik du selv vil og gir dem ditt spesielle preg.

Ikke la en oppfatning om hva kundegruppen 'skal være' få lov til å bestemme om du 'tør' kjøpe et plagg du faller for.

Skrevet

Jeg synes de har mange helt ok plagg, men også en del "tantete" - det gjelder vel å plukke godbitene, mikse med andre merker/butikker og slenge på litt tilbehør. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...