gerdvelle Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Et ubetinget JA. I hvert fall hos Europris, delar nemlig STORPAKK mellom CMO Color og Ultra. Av og til er det tilbud og da kosterbde kr. 99,00 pr. pakke for 4,5 kg. Her i huset går det mye vaskepulver, mn mann jobber som sorterer av papirsøppel, bege trener og vi har hund. Behøver jeg si mer? Det dusjes,også daglig her i huset.........
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jepp, de pakningene kjøper jeg også , sparer penger på sånt Anonymous poster hash: 7e4a7...45a
skyflakes Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Selfølgelig burde man kjøpe noe dersom man har muligheten til å spare et par kroner.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Takk for tipset, skal sjekkes opp! Anonymous poster hash: ea483...027
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 De tilbudene hos Europris er gull verd Til sammenlikning koster disse pakkene 169, - som normalpris på Felleskjøet. Tilbud er en annen sak. Ellers kjøper jeg Milo for ull og silke på Felleskjøpet til 99 kroner som normalrpis for en 2 liters flaske (har 'en del' silkeskjorter som vaskes jevnlig, og 2 l flaskene har jeg bare sett på FK)
super-s Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Kjøpte mitt på europris jeg også, og jeg har hatt det i over ett år! Nå har jeg jo vasket klær et annet sted når jeg har vært borte, men det holder jo lenge allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå