AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har lånt et hus noen uker, de som eier det kommer hjem neste uke og jeg vil gjerne gjøre noe litt pent for å vise at jeg setter stor pris på lånet. Tenkte kanskje kjøpe noe blomster og en flaske vin, men vet ikke helt hva de liker. Lurte på å fylle kjøleskapet, men vet ikke hva de har bruk for/spiser. Kan jo spørre så klart, men da får jeg nok bare beskjed at jeg ikke trenger kjøpe noe.... Noen som har tips?? Anonymous poster hash: e54fe...b49
zse09 Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Hva med en kurv med litt forskjellig? Vin, frukt, ost, mat ++`?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Takk for svar! Tror det må bli noe slikt. Anonymous poster hash: e54fe...b49
Gjest småhjerte Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Du kan jo også lage middag klar til de når de kommer hjem? Ellers synes jeg ideen om en kurv med diverse er god!
navnet Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Vask å rydd huset skikkelig godt å så lager du en kurv med noe trivelig, vin å god mat osv. Jeg låne en gang bort leiligheten min til en venninne og hun ryddet å vasket skikkelig og lagde deilig lapskaus som hun fryste ned til meg. Var så uventet å deili mat, jeg ble så glad
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Vask å rydd huset skikkelig godt å så lager du en kurv med noe trivelig, vin å god mat osv. Jeg låne en gang bort leiligheten min til en venninne og hun ryddet å vasket skikkelig og lagde deilig lapskaus som hun fryste ned til meg. Var så uventet å deili mat, jeg ble så glad Takk for tips! Skal sørge for at huset skinner! Anonymous poster hash: e54fe...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå