AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har troen på engasjementet ditt. Nå slutter de nok med det.Anonymous poster hash: 963de...cd4 4
Gjest Kiki Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Det er jo sånn vi er skapt.. Kan ikke endre på det over natta. Blir litt som å spørre "hvorfor må menn ligge med alt og alle hele tiden?"
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Det er jo sånn vi er skapt.. Kan ikke endre på det over natta. Blir litt som å spørre "hvorfor må menn ligge med alt og alle hele tiden?" Det må de vel ikke? Jeg tror det er flere kvinner som overanalyserer enn menn som må ligge med alt og alle. Jeg har blitt ganske flink til å ikke overanalysere ting. Var verre før, men det fører bare til hodepine 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Det er jo sånn vi er skapt.. Kan ikke endre på det over natta. Blir litt som å spørre "hvorfor må menn ligge med alt og alle hele tiden?" Hmmm... Han du var sammen med var utro mot deg?
Gjest Kiki Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Hmmm nei? Ingen som hr bedratt meg såvidt jeg vet:) Satt ting litt på spissen for å få fram poenget. Det er jo litt sånn fra naturen sin side at mange jenter (ikke alle) tenker ganske mye. og da sammenlignet jeg det med det at mange menn har et behov for å tømme seg ganske ofte.. Det er jo sånn fra naturen sin side det og. det endrer seg jo ikke over natta det heller.
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tror gutter og menn også analyserer mye, de bare sier det ikke høyt. Jeg har pratet med noen kamerater som har hatt problemer med jenter de har holdt på med, og da har de pøst ut med "hvorfor skrev hun det?" "Hva tror du hun mente" "Hvorfor oppfører hun seg slik" etc. 4
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tror gutter og menn også analyserer mye, de bare sier det ikke høyt. Jeg har pratet med noen kamerater som har hatt problemer med jenter de har holdt på med, og da har de pøst ut med "hvorfor skrev hun det?" "Hva tror du hun mente" "Hvorfor oppfører hun seg slik" etc. Bare å lese noen av trådene her inne det, så ser man at det ikke bare er et kvinnelig foretagende. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 For alle kvinner overanalyserer, siden alle kvinner egentlig er en og samme person, siden alle kvinner har helt samme personlighet. Akkurat samme som at alle menn er helt like selvsagt Anonymous poster hash: da4c7...82a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er mann og jeg overanalyserer alt for mye selv. Ikke bare det som har med damer å gjøre, men mennesker generelt. Desverre greier jeg å vri alt til det negative og jeg føler stort sett at jeg har rett også. Anonymous poster hash: 97bb8...70e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Jeg overanalyserer ikke, men jeg er da kvinne for dét. Kanskje vi alle bør prøve å sende klarere signaler, menn som kvinner. Anonymous poster hash: e7317...4e3
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 i et forhold: kanskje mannen syns hun overanalyserer alt fordi kommunikasjonen er dårlig?? hos min x måtte jeg jo nesten være synsk for å vite noe om han fordi han ikke fortalte meg noen ting om noe. (er en grunn til at det ble en X)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå