Gjest tussi62 Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Er sammen med en type,men ser ut som han har mistet følelser for meg. Nå skriver jeg sms med gamlekjæresten,han vet ingenting. Føler meg litt utro,men hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Hva gjør at du tror han har mistet følelser? Vært sammen lenge? Og av alle, hvorfor går du på eksen? Er vel en grunn til han han er en eks?? Anonymous poster hash: a6ea0...187
Gjest Judas Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Typisk kvinner å være så barnslige og emosjonelt uselvstendige at de må springe til en av de hundre x'ene sine og få bekreftelse med en gang til går litt på tverke med den nyttige idioten de har "forpliktet seg til" for øyeblikket. Null sympati fra meg.
Gjest Morteno Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Slått opp før du gjør noe mer. Utroskap er tullete.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Finnes vel ingen nærhet lenger,og vært sammen lenge? Anonymous poster hash: aba12...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå