fuksia Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 En venn av meg delte nettopp en Facebook status om hvordan vedkommende hadde møtt en person med ms, de hadde bedt til gud om å gjøre personen frisk, og de hevder at de fikk de til. Jeg har egentlig lyst til å skrive en melding til denne vennen på Face og si akkurat hva jeg mener om å spre slike løyner! Men jeg trorkanskje det er best jeg lar vær, eller hvertfall venter til i morgen... Jeg mener, hva kommer denne personen til å tenke og føle når de merker at de fortsatt er syke? Og hva i all verden kommer disse som hevdet å ha helet gjennom gud til å si da? De kan jo ikke innrømme at den såkalte helbredelsen ikke var en helbredelse allikavel. Det må jo være helt forferdelig å tro at man har blitt helbredet, for så å etterpå innse at man er like syk som før. Og disse menneskene tror jo tydeligvis på det som blir fortalt om helbredning, så hva tenker de når det ikke virker for dem? Det verste er jo at det ikke er noen vits i å prøve å diskutere med disse folkene heller, selv om de ikke kan bevise en dritt så forventer de at alle skal tro på det de forteller! 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 En venn av meg delte nettopp en Facebook status om hvordan vedkommende hadde møtt en person med ms, de hadde bedt til gud om å gjøre personen frisk, og de hevder at de fikk de til.Jeg har egentlig lyst til å skrive en melding til denne vennen på Face og si akkurat hva jeg mener om å spre slike løyner! Men jeg trorkanskje det er best jeg lar vær, eller hvertfall venter til i morgen...Det beste er vel heller å enten unfriende, eller skjule oppdateringene deres. Mye frustrasjon spart. De kommer til å stikke fingrene i ørene og mumle lalala uansett hvor mange rasjonelle argumenter de får. Etterpå er det krangletid. Jeg mener, hva kommer denne personen til å tenke og føle når de merker at de fortsatt er syke? Og hva i all verden kommer disse som hevdet å ha helet gjennom gud til å si da? De kan jo ikke innrømme at den såkalte helbredelsen ikke var en helbredelse allikavel. Det må jo være helt forferdelig å tro at man har blitt helbredet, for så å etterpå innse at man er like syk som før. Og disse menneskene tror jo tydeligvis på det som blir fortalt om helbredning, så hva tenker de når det ikke virker for dem?Det verste er jo at det ikke er noen vits i å prøve å diskutere med disse folkene heller, selv om de ikke kan bevise en dritt så forventer de at alle skal tro på det de forteller!Nettopp. Anonymous poster hash: eb84d...632
^me^ Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Det er noe som heter Bethel school of supernatural ministry som en barndomsvenninne av meg er medlem av (og gått på skole som) i USA. De reiser verden rundt og "healer" folk. Har komt noen rare statusoppdateringer på facebook om folk som har fått synet, hørselen, mobiliteten igjen og sånn samt oppfordringer til å gi penger til henne for at hun skal kunne bli med på disse turene (mange tusen dollar det er snakk om her...!) dette synes jeg er veldig rart... http://www.ibethel.org/bethel-school-of-supernatural-ministry Endret 13. juli 2013 av ^me^
fuksia Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2013 Det er noe som heter Bethel school of supernatural ministry som en barndomsvenninne av meg er medlem av (og gått på skole som) i USA. De reiser verden rundt og "healer" folk. Har komt noen rare statusoppdateringer på facebook om folk som har fått synet, hørselen, mobiliteten igjen og sånn samt oppfordringer til å gi penger til henne for at hun skal kunne bli med på disse turene (mange tusen dollar det er snakk om her...!) dette synes jeg er veldig rart... http://www.ibethel.org/bethel-school-of-supernatural-ministry Vet du, jeg tror det er dette venninen min holder på med også. Det er virkelig noen merkelige greier ja, jeg skjønner det virkelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå