Gjest Houdini Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Husker på begynnelsen av 2000-tallet, da var det super-inn med capribukser. Jeg elsker capribukser, noen som har sett dem i det siste? Føler ikke at det finnes noen skikkelig tighte capribukser på markedet. Løse "capribukser", ja, men ikke slike stramme. Kanskje jeg bare ikke er observant nok? Liker ikke kortebukser, passer ikke beina mine.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Jøss ! - dette minnet meg på at jeg har to stykker i skapet En i jeansstoff og en hvit fra Olsen (og hender det jammen jeg bruker dem på sommeren). Sitter faktisk her, helt utdatert på 'in fronten' i dag med jeansutgaven på meg !
Miss Lucky Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 De hadde masse på b-young for noen uker siden
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Ellos og LaRedoute har også noen tettsittende modeller. Anonymous poster hash: 87b75...9cb 1
Gjest Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Jeg kjøpte en på Floyd i går. De hadde i flere forskjellige farger.
Safiye Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Jeg var innom Jessheim Storsenter idag og fant en god del Capri bukser inne hos Frøken Pedersen. De var utrolig fine
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 De hadde masse på b-young for noen uker siden Det stemmer. Jeg kjøpte en derfra, men syns den var noe rar i passformen (men det er mye mulig det er jeg som er rar i formen også...) Anonymous poster hash: f3e04...c60
Miss Lucky Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Det stemmer. Jeg kjøpte en derfra, men syns den var noe rar i passformen (men det er mye mulig det er jeg som er rar i formen også...) Anonymous poster hash: f3e04...c60 Godt mulig det var buksene som var rar, for de satt som et skudd på meg, og det er sjeldent Jeg er så lav at korte bukser stortsett alltid blir langbukser på meg Men disse hadde faktisk ok lengde til mine bein. Men mener å huske de hadde 3 ulike modeller også.. i litt ulike typer stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå