Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 9 måneder sammen brøt han sammen og fortalte det, han sa det ikke før fordi han trodde ikke det ville bli seriøst mellom oss. Så forelsket han seg, elsker meg, vi skal flytte sammen, og han turte ikke å si det før nå. Han traff en jente på byen, de var fulle, de hadde sex, dagen etterpå ble han meldt for voldtekt. Han husker ikke helt kvelden før, bare at de flørtet, gikk hjem sammen, morgenen etterpå var hun borte da han våknet. I rettssaken ble han dømt til 6mnd fengsel og 60000 erstatning. Det er 5 år siden han kom ut...... Han gråter og jeg trenger tid til å tenke, og jeg har grått jeg også. Får ikke sove.. Er i sjokk, tror jeg..

Anonymous poster hash: 6524a...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff.. Denne er tricky..

Føler virkelig med den for situasjonen.. Ikke akkurat det du håper å finne ut om den nye kjæresten din..

Tror du rett og slett må følge magefølelsen din på hva du tror er tilfellet her.

Hvis dette skjedde der dere bor bør du også være forberedt på at enkelte kan ha mye i mot han, og da fort automatisk kjæresten hans også.

Anonymous poster hash: 85506...e91
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke turt å være i nærheten av han alene...

Anonymous poster hash: d0f21...da7
  • Liker 7
Skrevet

Vel...det er ord mot ord og menn blir sjelden dømt på indisier. Det er sjelden menn blir dømt hvis det ikke er fysiske tegn til vold og det heller ikke er vitner........slike saker blir OFTE henlagt. Jeg hadde ikke greit å roe meg med at det IKKE hadde skjedd hvis jeg var deg. Sorry.

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt med han med en gang. En mann som har så lite respekt for kvinner at han voldtar, hadde jeg aldri kunnet vært sammen med.

Anonymous poster hash: dde87...9d0
  • Liker 7
Skrevet

Det viktigste her er at det henger med han resten av livet.

Skrevet

Jeg kjøper dessverre ikke den om at han ble uskyldig dømt. Som andre sier lenger opp her, det skal endel til for å bli dømt, maaange saker som blir henlagt.

Dette må du tenke nøye gjennom.

Vil du ha en kjæreste som ikke respekterer kvinner?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

De 9 månedene vi har vært sammen har jeg aldri merket noe tegn til at han bruker makt, tvang, prøver å dytte over mine grenser, ingenting. Men nå skjønner jeg hvorfor han ikke drikker alkohol mer., han tørt ikke, sier han..

Jeg r så revet over dette, og jeg er s sint, endelig min tur til å være lykkelig, vi var lykkelige, så skjer det noe sånt :(

AnonymBruker
Skrevet

Han påstår ikke selv at han ble uskyldig dømt, bare at de hadde sex, og han ikke husker alt.,

Skrevet

Utrolig at straffen er så lav, 6 mnd er en vits og et hån mot offeret!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fortsatt å være sammen med han.

Anonymous poster hash: 73038...442
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville skaffet dommen, og lest den. Godt mulig den inneholder fakta som gjør avgjørelsen enklere.

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville skaffet dommen, og lest den. Godt mulig den inneholder fakta som gjør avgjørelsen enklere. Anonymous poster hash: 85506...e91

Hvor kan en finne den?

Skrevet

Han påstår ikke selv at han ble uskyldig dømt, bare at de hadde sex, og han ikke husker alt.,

Hvorfor tror du da han ble dømt, få blir dømt uten bevis!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snakket faktisk med en advokat som sa at sedlighetssaker er de verste fordi det ofte kun er ord mot ord, du.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bevis?

Anonymous poster hash: 73038...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan en finne den?

Be han om den. Hvis han nekter deg å lese er vel saken grei.

• Liker 12
Skrevet

Snakket faktisk med en advokat som sa at sedlighetssaker er de verste fordi det ofte kun er ord mot ord, du.

Ja nettopp.

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg håper du mener eksen din, ikke typen din? Hint, hint.

Anonymous poster hash: d0f21...da7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fortalt det til noen av mine venner eller familie, kan bare tenke meg deres første tanke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...