Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min dimmer om 12 dager, og har valgt å komme hjem til meg på dimmedagen istedenfor å dra på dimmefest i Oslo. Jeg føler derfor at jeg vil gjøre noe spesielt for han, for at han ikke skal føle at han går "glipp" av noe siden han ikke skal på denne dimmefesten.

Har dere noen forslag til hva det kan være? Vil gjøre noe mer spesielt enn kino liksom.

Anonymous poster hash: 301e1...435
AnonymBruker
Skrevet

En boks NesQuick slår aldri feil.

Men det er litt mer mellom soldatene kanskje. Anonymous poster hash: 7098e...83e

Skrevet

En boks NesQuick slår aldri feil.

Men det er litt mer mellom soldatene kanskje. Anonymous poster hash: 7098e...83e

Er dette noe interne greier som bare militærfolk skjønner? :P

AnonymBruker
Skrevet

En feit juicy biff med søtpotet-chips (ovnsbakt), soppsaus og annet digg, med en flaske rød til. Lei også en film du vet han liker (evt. en type film, som action eller komedie). Absolutt kvelden med å vise han det flotte nye undertøyet ditt. Happy dimmings!

Anonymous poster hash: e4d58...aa1

AnonymBruker
Skrevet

En feit juicy biff med søtpotet-chips (ovnsbakt), soppsaus og annet digg, med en flaske rød til. Lei også en film du vet han liker (evt. en type film, som action eller komedie). Absolutt kvelden med å vise han det flotte nye undertøyet ditt. Happy dimmings!

Slettes ikke dumt, må bare lære meg å steike biff først, haha! :-) Takk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Slettes ikke dumt, må bare lære meg å steike biff først, haha! :-) Takk :-)

Jeg foreslår at du går for medium-rare, da kommer alle de deilige smakene fram (samtidig som den ikke er helt rå, det kan være litt vanskelig for noen). :)

http://www.wikihow.com/Cook-Steak-in-a-Frying-Pan%C2'>

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...