Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Halvad
Skrevet

I går fortalte kjæresten at hun følte seg så alene til tider, selv om hun hadde meg. Først tok jeg meg litt nær av det, men ettersom hun forklarte litt mer skjønte jeg mer hva hun mente. I bunn og grunn har hun ingen venninner. På videregående ble hun mobbet, det var der jeg møtte henne, når jeg kom inn som ny elev i 2.klasse. Først havnet jeg i den "populære" gjengen, men så hvordan de behandlet folk og trakk meg ut derfra. Jeg ble kjent med henne når vi skulle ha et prosjekt og hun manglet en partner å jobbe med. Vi ble sammen i sommerferien til 3.klasse og hun ble inkludert i min vennegjeng. Men slik som hun sa igår, de er jo mine venner og ikke hennes. Hun skulle ønske hun hadde noen egne venninner hun kunne gjøre ting med. Hun jobber for tiden, men hennes kolleger er en del eldre enn henne. Jeg vil bare at hun skal ha det bra og synes det er leit at hun føler slik. Er det noen som har noen tips for hvordan hun kan møte mulige venninner på hennes alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å bli kjent med folk, men hun kan jo avertere her på KG etter venninner der dere bor?:) Jeg har gjort det og blitt gjent med et par stykker^^, Kan hun jo fortelle litt om hva hun interesserer seg for så man har noe å bryte isen med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...