AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har vært eksklusiv med en jente i sånn ca. 1 mnd nå og vi gjør omtrent alt kjærester gjør, men vi har ikke definert eller avklart forholdet. I sommer skal hun hjem til foreldrene på sørlandet og være der i 3 uker. Når hun sa dette til meg, sa hun at hun skulle til *plassen* for å "feste og ha det gøy". Jeg sa bare at hun skulle kose seg og så møtes vi sikkert når hun kommer tilbake. Men innerst inne gjorde dette meg litt skeptisk. Hva mente hun med dette? At hun nå skal begynne å rote med andre gutter igjen? Hun har en god del single venninner hjemme der hun bor som jeg vil kalle for litt "trashy" og "løs". Så kan man si at jeg skal stole på henne, men vi har som sagt ikke definert hva vi er og jeg kjenner henne ikke så godt (kun 1,5 mnd). Anonymous poster hash: 6d8de...499
Semydfe Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Hvis du liker henne og ønsker at hun skal holde seg unna andre gutter så kan du jo legge opp til en samtale der dere får definert forholdet deres. Hvis du har en god magefølelse så er det vel ingen grunn til å utsette det. Lykke til! Endret 6. juli 2013 av Semydfe 2
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Dere er eksklusive sier du, da drar hun vel ikke for å ha seg med andre. Men spør henne om dere skal gå ett steg videre i forholdet da vel. Skjønner ikke hvorfor akkurat det skal være så vanskelig for folk. Reagerer på at du kaller venninnene hennes for trashy og løse. Etter halvannen måned så kan du umulig kjenne dem så godt, særlig ikke om de bor et stykke unna. Og regner ikke med at din date kaller venninnene sine slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå