Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er utrolig betatt av en mann og har egentlig vært det i flere år. Problemet har vært og er at jeg er sjenert og har aldri tidligere turt å ta initiativ. Før nå. For noen uker siden sendte jeg han en melding på Facebook og spurte om vi skulle finne på noe en dag. Han svarte at det måtte han takke nei til. Jeg vet at han er utrolig sjenert/redd ifht kvinner, og han freaker ut om noen prøver seg. Derfor har det hele vært enda vanskeligere for meg, og jeg måtte derfor prøve meg på en litt diskre og rolig måte. Jeg ble selvfølgelig veldig lei meg for avslaget, men glad for at jeg gjorde et forsøk. Det jeg egentlig lurer på er om jeg bare skal prøve å komme over han, eller prøve igjen? Kan han ha blitt skremt av at jeg på en måte var for direkte? At han svarte nei fordi han freaka litt ut? Hvordan kan jeg vite om han svarte nei fordi han rett og slett ikke er interessert, eller om det var fordi han ikke turte noe annet? Jeg er ihvert fall utrolig usikker nå. Får ikke sove skikkelig, har ikke matlyst og kommer liksom ikke over han. What to do...?
Gjest Raindrops Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville bare spurt hvorfor han takket nei, så får du forhåpentligvis en grunn som gjør at du klarer å gå videre. 2
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Ja, det kan jeg gjøre. For jeg tror det er det som gjør at jeg ikke kommer meg videre, at jeg ikke vet hvorfor. Takk
Gjest Bea Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Menn er enkle! Jeg tror at han ikke er så interessert og derfor sa han nei.. Jeg ville ha gått videre. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Beklager at jeg sier det, men han hørtes litt "spooky" ut; "det måtte han si nei til"?? Hva foreslo du? Hoppe fra Trollveggen?
Gjest Miranda2011 Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er utrolig betatt av en mann og har egentlig vært det i flere år. Problemet har vært og er at jeg er sjenert og har aldri tidligere turt å ta initiativ. Før nå. For noen uker siden sendte jeg han en melding på Facebook og spurte om vi skulle finne på noe en dag. Han svarte at det måtte han takke nei til. Jeg vet at han er utrolig sjenert/redd ifht kvinner, og han freaker ut om noen prøver seg. Derfor har det hele vært enda vanskeligere for meg, og jeg måtte derfor prøve meg på en litt diskre og rolig måte. Jeg ble selvfølgelig veldig lei meg for avslaget, men glad for at jeg gjorde et forsøk. Det jeg egentlig lurer på er om jeg bare skal prøve å komme over han, eller prøve igjen? Kan han ha blitt skremt av at jeg på en måte var for direkte? At han svarte nei fordi han freaka litt ut? Hvordan kan jeg vite om han svarte nei fordi han rett og slett ikke er interessert, eller om det var fordi han ikke turte noe annet? Jeg er ihvert fall utrolig usikker nå. Får ikke sove skikkelig, har ikke matlyst og kommer liksom ikke over han. What to do...? Du må nok gå ut i fra at han svarte nei fordi han ikke er interessert, face to face er vanskeligere enn å svare på ei melding, jeg hadde ikke tatt mer kontakt etter et sånt svar 1
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar Han svarte på en veldig fin måte, og han er ganske sikkert ikke "spopky" Han er bare veldig "redd:/sjenert ifht kvinner, uten at jeg har aning om hvorfor. Det beste er sikkert å prøve å komme meg videre, men jeg blir GAL av å ikke vite hvorfor han svarte som han gjorde...
Obiola Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror samme hvor "redd" og sjenert man er så vil man takke ja om man virkelig er interessert! Jeg synes selv at dating og det å møte noen kan være skummelt, men ville aldri latt den sjansen gå fra meg, da hadde jeg heller tatt meg sammen. Tror du bare må konkludere med manglende interesse, om du spør hva grunnen er så vil du vel bare få til svar at han ikke er ute etter noe forhold eller at han ikke har tid akkurat nå. Er sjelden folk faktisk oppgir at de ikke er interessert i deg og grunnene, det handler jo om å avvise på en snill måte og derfor heller skylde på seg selv! "er ikke deg det er noe galt med, det er meg" 1
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Det er sant. Og uansett hvor sjenert man er, er det jo en enkel sak å takke ja på en melding viss man er interessert. Må nok bare gå videre da, uansett hvor vanskelig det er... :/ Takk for svar:)
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar Han svarte på en veldig fin måte, og han er ganske sikkert ikke "spopky" Han er bare veldig "redd:/sjenert ifht kvinner, uten at jeg har aning om hvorfor. Det beste er sikkert å prøve å komme meg videre, men jeg blir GAL av å ikke vite hvorfor han svarte som han gjorde... Hvorfor er han redd kvinner? Har han dårlige erfaringer med kvinner?
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Godt mulig. Jeg vet ikke om han noen gang har hatt noe seriøst forhold, så det er vanskelig å svare sikkert på. Han har hvert fall ikke hatt dame de siste 10 årene. For meg virker han som en utrolig grei mann, og han er både morsom og kjekk. Så "dameproblemene" skjønner jeg ikke i det hele tatt!
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Godt mulig. Jeg vet ikke om han noen gang har hatt noe seriøst forhold, så det er vanskelig å svare sikkert på. Han har hvert fall ikke hatt dame de siste 10 årene. For meg virker han som en utrolig grei mann, og han er både morsom og kjekk. Så "dameproblemene" skjønner jeg ikke i det hele tatt! Kanskje han rett og slett bare er veldig kresen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar Han svarte på en veldig fin måte, og han er ganske sikkert ikke "spopky" Han er bare veldig "redd:/sjenert ifht kvinner, uten at jeg har aning om hvorfor. Det beste er sikkert å prøve å komme meg videre, men jeg blir GAL av å ikke vite hvorfor han svarte som han gjorde... Huff, enig, selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Det er imidlertid sjelden en interessert mann "leker" for å si det sånn...Men jeg har erfart slike svar fra både menn - og kvinner - og jeg vil råde deg til å ligge unna.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Det hadde vær et problem om han var redd kvinner, og han da hadde problemer med å få konakt med deg. Det at du sa du likte han, gjør det jo ikke vanskelig for han. Hadde han vært interessert hadde han sagt ja. (Får det jo ikke lettere.) Tror du bør gå videre TS. Anonymous poster hash: 0b0aa...bf0 1
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Mulig han er kresen, men etter det jeg har hørt fra andre, stemmer ikke det. Men som du siste gjest sier, så må jeg nok bare finne meg i svaret og gå videre. Kjenner jeg gruer meg litt til å møte han igjen nå, selv om jeg vet han ikke har sagt noe om meldingen til andre...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Mulig han er kresen, men etter det jeg har hørt fra andre, stemmer ikke det. Men som du siste gjest sier, så må jeg nok bare finne meg i svaret og gå videre. Kjenner jeg gruer meg litt til å møte han igjen nå, selv om jeg vet han ikke har sagt noe om meldingen til andre... Har det på samme måte. Bare vær glad for at du sa det, så vet han det ihvertfall. Så slipper du å angre på noe du ikke gjorde. Anonymous poster hash: 0b0aa...bf0
Gjest forelska Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Ja, sant det "anonymbruker", jeg er utrolig letta og glad for å ha gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå