masken Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg og min forlovede skal ta bilder hos en profesjonell snart! Kunne tenkt oss å hatt noen rekvisitter, men hva kan passe inn? Har noen kunne gitt oss noen forslag? På forhånd tusen takk
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Kjæledyr om dere har det? Paraply? Anonymous poster hash: ed8b1...858
masken Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2013 Vi har en katt, men han er ikke særlig glad i bil, eller nye steder.... Hadde vi tatt han med, hadde han hatet oss en stund tror jeg
Akacia Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Less is more - bruk naturen, forskjellige antrekk og forskjellige bakgrunner som rekvisitter. Er dere det skal være bilde av, ikke en haug med "stuff". Ta heller med forskjellige antrekk som dere kan skifte om til. Her kan dere jo bringe hatter, paraply, briller, smykker osv. Fotografen har kanskje noen enkle rekvisitter også? Spørs jo hvilken fotograf dere har valgt da. Utenom dette er det jo vanlig å ta med blomster. Hvis dere har et møbel dere er veldig glad i, som fks en spesiell stol, går det jo ann å ta med den.
masken Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Less is more - bruk naturen, forskjellige antrekk og forskjellige bakgrunner som rekvisitter. Er dere det skal være bilde av, ikke en haug med "stuff". Ta heller med forskjellige antrekk som dere kan skifte om til. Her kan dere jo bringe hatter, paraply, briller, smykker osv. Fotografen har kanskje noen enkle rekvisitter også? Spørs jo hvilken fotograf dere har valgt da. Utenom dette er det jo vanlig å ta med blomster. Hvis dere har et møbel dere er veldig glad i, som fks en spesiell stol, går det jo ann å ta med den. Vi skal være i ett studio på kvelden er så redd bildene blir litt typisk "ståoppogned" bilder gode råd Akacia skal ta med oss to, til tre antrekk tror vi
Akacia Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Fotografer pleier å være ganske flinke til å gi instrukser. Si fra på forhånd at du ikke har lyst på typiske "ståoppogned" bilder du! Er det en flink fotograf fikser han/hun nok mange forskjellige spennende posisjoner, forteller dere hvor dere skal se osv. Du kan jo se litt på bilder og tenke litt mer på hva slags type bilder du egentlig vil ha? Seriøse bilder, morsomme bilder, romantiske bilder, småfrekke bilder osv osv. Så nevner du dette i samme slengen til fotografen. To til tre antrekk høres bra ut
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Jeg trodde det var slikt man snakket med fotografen om på forhånd... Typ; hva er det han ser for seg, dere ser for dere?Anonymous poster hash: ffa89...faf
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Kan dere ikke gjøre det ute da? F.eks på en strand?
Tusenpusen Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 På en dag som dette, burde det hvert fall taes ute da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå