AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Del Skrevet 5. juli 2013 Hei! Jeg har alltid hatt lyst til å male... Så hvorfor ikke bare kjøpe seg utstyr og begynne? :-) Men hva trenger jeg? Hvilken type maling er best for en nybegynner? Hvilke pensler passer til hva? Svamper? Annet? Jeg kan ingenting... Jeg er glad i sterke farger slik som, lime/signalgul, coral, turkis osv. Tenker bare å klæsje litt utover lerretet, så får jeg hva det blir tilslutt Anonymous poster hash: d3955...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Del Skrevet 5. juli 2013 Akvarell er greit å begynne med og det er kjekt å eksperimentere med hvordan fargene sprer seg avhengig av hvor mye vann du blander med. Gouache er det lett å få til sterke farger med. Olje er kjekt også, men det er litt annerledes og det kan være mer stress med å vaske pensler, så jeg ville begynt med vannbasert maling. Kjøp et par pensler i små, medium og store størrelser - noe til skarpe detaljer og noe til å dekke lerretet raskt. Anonymous poster hash: 0e44a...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Del Skrevet 5. juli 2013 Tusen tusen takk for svaret ditt, det hjalp veldig! føler meg litt dum som ikke kan noen ting om dette.. Hvor får man kjøpt billige lerret? Og utstyr? Jeg bor i en storby så det finnes all slags butikker her. Anonymous poster hash: d3955...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Del Skrevet 5. juli 2013 Diverse hobbybutikker som Søstrene Grene pleier å ha det meste, men Clas Ohlson og lignende har også det man trenger. Kunstmateriellbutikker har mer dyrere, men proffere utstyr også. Kjøp billig maling og lerret til å lære på og noen pensler av god kvalitet som ikke "rauter" og mister hår i malingen. Ha et stykke tøy du ikke er redd for å ødelegge til å tørke av søl på penselen o.l. Anonymous poster hash: 0e44a...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Del Skrevet 5. juli 2013 Mente pensler som ikke røyter, ikke rauter. Anonymous poster hash: 0e44a...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Del Skrevet 5. juli 2013 Mente pensler som ikke røyter, ikke rauter. Anonymous poster hash: 0e44a...ecb Hahahaha, ser det for meg. "Møøøøø" Anonymous poster hash: d3955...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå