AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan hadde du reagert hvis du hadde fått en snapchat av en kamerat av eksen din med bilde av din eks med flere jenter? I fest sammenheng med tekst: fullere enn fullest!! Eksen min gjennom 6 år slo opp for tre uker siden. Trodde virkelig bedre om kameraten enn dette Anonymous poster hash: 2facb...958
lykkestor Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Kanskje han vil vise at eksen din virkelig er en dust? Jeg hadde gråte litt, tørket tårene, spist sjokolade og bedt en venninne bli med på byen. Kost meg og helt ærlig, jeg hadde vel gråte litt til før jeg puttet sminken på og tok på skapets sexy-kjole! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Kanskje han vil vise at eksen din virkelig er en dust? Jeg hadde gråte litt, tørket tårene, spist sjokolade og bedt en venninne bli med på byen. Kost meg og helt ærlig, jeg hadde vel gråte litt til før jeg puttet sminken på og tok på skapets sexy-kjole! Takk for svar<3 Tror neppe at han vil vise at han er dust. De er gode venner og henger sammen hver dag. Jeg har ikke hørt noe fra denne kameraten etter bruddet heller, selv om jeg også har blitt godt kjent med han gjennom så mange år.. Anonymous poster hash: 2facb...958
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Hvis kameraten føler at eksen din har et behov for å vise at han har dametekket så sier jo det litt om hans egentlige følelser for deg. Det å forsøke å gjøre eksen sjalu gjør man ikke hvis man er kommet helt over personen. Trøst deg med det og hev deg over slike barnslige påfunn! Anonymous poster hash: 67812...382 1
tratrins Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Ikke det at det er noen unnskyldning, men kanskje han kompisen også var fullere enn fullest og ikke tenkte heeeelt over konsekvensene av hva han selv gjorde? Synes lykkestor kom med en veldig god handlingsplan!
belle_ Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Det der er så typisk! Opplevd det og gjort det selv(på fylla!). Er utrolig dumt, barnslig og sårendes. Men man vil på en måte vise at man har det dritbra uten eksen og gjøre personen sjalu. Jeg fikk en venninne til å sende klinebilde for å gjøre eksen sjalu, angret dagen etter. Fikk noe lignende en gang av han også, hvor han hadde en jente på fanget og det stod utro i kveld eller noe sånt. Er utrolig sårendes. Ikke godt å vite hva han legger i det. Grunnen til jeg gjorde det ihvertfall var for å få eksen sjau. Så godt mulig det er det han vil?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Tror exen din ba han sende den snapen til deg. For å få deg sjalu. "Se på meg da, hvor bra jeg har det!"Anonymous poster hash: 2bbce...efd
Gjest J.Bourne Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Eller så var han bare litt full og sende Snap til hele vennelista..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå