Cessa74 Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har alltid hatt korte vipper som brekker lett. Har sikkert prøvd det meste av mascara-varianter, og kapitulert de siste 6 mnd og hatt vippe-exstension. Men pga operasjon måtte jeg fjerne de, og snakk om å føle seg naken! Og vippene mine hadde blitt utrolig slitt, tørre og korte - jeg kunne ikke SE mine egne vipper engang! Er litt skeptisk til å prøve serum, da jeg er redd for allergisk reaksjoner.. Så fant jeg ut et billig triks som iallefall har gjort underverker på mine vipper - og det på veldig kort tid! Mulig dette er old news for mange, men jeg hadde iallefall aldri hørt om noen som gjør dette, og hadde vel ikke helt troen på det selv når jeg en sen kveld på badet tenkte at det var verdt et forsøk. Bruker forøvrig en billig hårolje også, den fra Loreal som kan kjøpes i Vita butikker m.m Jeg har brukt hårolje (den typen du vanligvis tar i håret for glans og næring) på vippene hver kveld, og de dagene jeg ikke har hatt på mascara har jeg smurt på litt olje også på morgenen og ettermiddag. Tar en liten dråpe på pekefinger og smører vippene på samme måte som man legger mascara - slik at alle vippene får litt olje fra rot til spiss. Veldig liten oljedråpe er mer enn nok. Har gjort dette i snart to uker - og nei jeg har ikke opplevd å få olje inn på øyet. Er også veldig forsiktig med å IKKE få olje på huden rundt og under øynene - da olje/fett absolutt ikke er bra for huden! Men altså; en pitteliten dråpe på fingeren - smører den forsiktig på som en mascara - og voila! Vippene har fordoblet seg i lengde og er myke og glansfulle. (På 2 uker!) Det er virkelig forskjell! Hvis noen prøver dette etter å ha lest tipset mitt hadde jeg satt pris på en tilbakemelding om du opplever samme effekt!
Thomasine Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Hei. Klare f... ikke legge inn en url/kopiere og lime inn her??!! Grrr... Men hvis du går inn på www.kjerrigrad.com og søker på "lange øyevipper" er det noen som foreslår vaselin slik du bruker olje. Dette forsøkte jeg for noen år siden, men ga opp etter noen dager selvom det selvfølgelig ikke var noe resultat enda...vaselinen gjorde at jeg så mange små ringer hele dagen...hahaha Men ingenting er bedre enn tips!!
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hvis dere går til innkjøp av sånn serum som skal gjøre vippene lengere. Husker ikke hva det heter, Neulash? Flere merker. Det FUNKER. Har sykt lange vipper og folk spør stadig om jeg har løsvipper. Det er virkelig det eneste jeg kan anbefale som gjør vipper lengere.
Djungelvrål Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Og risiko for varig skade på øyet...jeg tør ikke! Jeg bruker castor oil. Koster 5 dollar for en svær flaske på Iherb. 1
Gjest 10ne Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Hvis dere går til innkjøp av sånn serum som skal gjøre vippene lengere. Husker ikke hva det heter, Neulash? Flere merker. Det FUNKER. Har sykt lange vipper og folk spør stadig om jeg har løsvipper. Det er virkelig det eneste jeg kan anbefale som gjør vipper lengere. Hva står det på pakken du bruker?
Cessa74 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2013 Neulash er trukket fra markedet pga skadelige stoffer... Flere andre serumer har gitt allergiske reaksjoner med rødhet, små blødninger i øyet m.m OG de koster over 1000 kr.. Så derfor ville jeg bare tipse om hårolje, da jeg så hvor bra det fungerte på meg iallefall. Billig og trygt! Har også hørt om vaselin på vippene, men vaselig blir liggende som et fett lag på vippene og etterhvert trekke seg inn og ski ned i øyet og huden rundt - og gi tåkesyn i flere timer - så det ville jeg heller aldri brukt. Hårolje trekker raskt inn i vippene uten å renne ned i øyne eller huden rundt.
Adalin Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Dette hørtes interessant ut! Har veldig lyst til å prøve Håper det funker med moroccan argan oil treatment fra define, for det er den eneste håroljen jeg har for øyeblikket.
Gjest nicola Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Hva står det på pakken du bruker? Stimulash fuison Neulash er trukket fra markedet pga skadelige stoffer... Flere andre serumer har gitt allergiske reaksjoner med rødhet, små blødninger i øyet m.m OG de koster over 1000 kr.. Så derfor ville jeg bare tipse om hårolje, da jeg så hvor bra det fungerte på meg iallefall. Billig og trygt! Har også hørt om vaselin på vippene, men vaselig blir liggende som et fett lag på vippene og etterhvert trekke seg inn og ski ned i øyet og huden rundt - og gi tåkesyn i flere timer - så det ville jeg heller aldri brukt. Hårolje trekker raskt inn i vippene uten å renne ned i øyne eller huden rundt. Les dette. Det er ikke farlig, og har enkelthendelser pga allergisk reaksjon om du har fått det på øyet, men helt ufarlig. Jeg har ikke hatt noe problemer, kun ekstremt lange, tykke vipper... http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article815920.ece
Gjest nicola Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Jeg kjøpte mitt vippeserum på gimle parfymeri gjennom nettet. Trygt og norsk! http://www.parfymeri.no/fusion-beauty-stimulash.html?BrandName=Fusion-Beauty
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Kan jeg bruke jojoba olje eller hva den heter? Funker det virkelig? Hår vokser jo uavhengig om man bruker serum eller ikke? Går jo på hvilke gener man selv har?
Gjest nicola Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Kan jeg bruke jojoba olje eller hva den heter? Funker det virkelig? Hår vokser jo uavhengig om man bruker serum eller ikke? Går jo på hvilke gener man selv har? Jeg bruker jojobaolje i fjeset sammen med dagkrem, men ikke på øyenvipper Øyenvippene vokser til sin lengste vokselengde med serum, også faller de ikke av like fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå