Lissemor Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Er litt sånn i tvil nå hva vi skal gjøre. Har leid sjakett i Oslo til mannen.Etter prøving,signering ,betaling av depositum og avtaler sånn og sånn,SÅ sier damen:"Ja,da må den hentes på torsdag og leveres på mandag." Da visste hun allerede at vi bor i det høye nord. "Ehh...kan den ikke sendes???""prøvde vi oss."ÅH,neeeei,den må hentes og bringes her!!" Så...dette var veldig teit synes jeg. To turer til oslo,en på torsdag og en på mandag.Før og etter bryllup. Synes damen var lite smidig.Kunne godt avtalt sending med oss.Hva synes dere?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Jeg syns hun var rett og slett vrang. Hadde jeg hatt god nok tid hadde jeg valgt en annen butikk, for det der kaller jeg ikke service.
@shygirl@ Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Jeg hadde avbestilt hele sulamitten på flekken..! Hvor var dette hen? Utrolig dårlig service....!!! :evil:
Lissemor Skrevet 15. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2004 Jeg syns hun var rett og slett vrang. Hadde jeg hatt god nok tid hadde jeg valgt en annen butikk' date=' for det der kaller jeg ikke service.[/quote'] Ja,vurderer å avbestille hele greia.Men lurer på om det er vanlig praksis det der,for vi må uansett reise for å leie. Men makan... :cry:
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 Hvorfor ikke ta noen telefonen rundt til de ulike butikkene som er nærmest. Finn ut hvem som har den beste servicen med å spørre de om det er mulig å eventuelt sende tingene. Koster ikke så mye å ta noen telefoner. Regner med at de fleste brudebutikker har stilige klær til brudgom også, for de er jo på en måte mye enklere enn oss damer.
Gjest Tex Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Hvis du må reise så langt blir det jo en jæv... eh innmari dyr sjakett, da.....
Tari Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Hvis du må reise så langt blir det jo en jæv... eh innmari dyr sjakett' date=' da.....[/quote'] Ja, kanskje det lønner seg å kjøpe et antrekk istedet? Koster det ikke 1700 kroner å leie på Brudekjolen? + reiseutgifter...
othelie Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 ville bare si at på kjole og hvitt i Bodø har de klær til brudgommen, og de sa i alle fall at jeg kunne både få sendt og sende brudekjole... Nå kjøpte jeg kjole der, så det ble ikke aktuelt, men det gjelder sikkert for gutta åsså
jea Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 Kan du ikke snakke med der du har leid da..De må jo skjønne dette
Gjest MrsL Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Det må da være en bra butikk i Bodø du kan bruke? Innmari langt å reise til Oslo for å hente og bringe klær...........
Lissemor Skrevet 15. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2004 Vi var tilfeldigvis i oslo en helg,og tenkte vi slo to fluer i ett smekk,men....vi taper vel depostitumet....må tenke litt på dette.
camie Skrevet 16. april 2004 #13 Skrevet 16. april 2004 Vi var tilfeldigvis i oslo en helg,og tenkte vi slo to fluer i ett smekk,men....vi taper vel depostitumet....må tenke litt på dette. Bedre å tape depositumet enn å måtte betale reiseutgifter for å hente og levere antrekket. Da kan man jo kjøpe flere antrekk for pengene man bruker til reisen. Har forstått at de på Brudekjolen er vrang, og opplevde de selv til å være lite "service-minded" når jeg var der i fjor å prøvde kjole. Kanskje like greit å styre unna....
Gjest Tex Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Prøv deg med at bryllupet er avlyst og at du sitter knust og fattig tilbake.....
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 Det samme skjedde med oss. Eller mitt underskjørt da, som jeg leier på Kristins Brudesalong. De sa jeg måtte levere det tilbake innen tirsdag (mandag er helligdag) Jeg sa da at vi var på bryllupsreise, pluss at min familie samt oss, bor på andre siden av byen. Damen var lite velvillig, men da min mamma sa at såpass utsettelse kunne de gjøre, når vi tross alt har kjøpt kjole der til nesten 12 000,- Endte med at vi fikk levere den en uke senere! Skulle egentlig bare mangle....
Lissemor Skrevet 16. april 2004 Forfatter #16 Skrevet 16. april 2004 Mannen min reiser billig,så det er ikke snakk om de helt store reiseutgiftene.Men det er jo så laaaangt......
Brumm Skrevet 16. april 2004 #17 Skrevet 16. april 2004 Hei! Bor i nærheten av Oslo, og kan godt være litt behjelpelig hvis du trenger det. Hør om du kan få hente en dag tidligere og levere en dag senere, så kan jeg hente og sende for deg. Så sender du bare ned igjen, så leverer jeg den for deg etterpå. Men du trenger nok i hvertfall en dag ekstra i forkant altså. Mvh Brumm
Grooo Skrevet 16. april 2004 #18 Skrevet 16. april 2004 Vi var tilfeldigvis i oslo en helg' date='og tenkte vi slo to fluer i ett smekk,men....vi taper vel depostitumet....må tenke litt på dette.[/quote'] Hvis du hadde reagert der og da synes jeg du kunne forlangt å få igjen depositumet også, men det er kanskje ikke så lett nå.. Jeg hadde tatt sjansen på å sende det tilbake i posten uansett jeg, så slipper dere med en tur til Oslo.
Lullu Skrevet 16. april 2004 #19 Skrevet 16. april 2004 Brumm er veeeeeldig snill syntes jeg Håper det ordner seg til slutt.
Lissemor Skrevet 16. april 2004 Forfatter #20 Skrevet 16. april 2004 Jeg er rent rørt over snillheten og hjelpsomheten her inne.*snufs* Har sendt deg en pm,Brumm,så nå tror jeg det ordner seg allikevel*snufser litt igjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå