Gå til innhold

Mannet meg endelig opp..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannet meg endelig opp i dag, og sendte melding til fyren jeg har likt en stund nå. Spørte hva han gjorde på, og fikk svar. Vi skrev litt frem og tilbake, før vi liksom gikk tom for spørsmål. (Om vi skulle ut i helga, hva vi dreiv med osv..)

Jeg klarte jo ikke spørre om han ville finne på noe, og nå er jeg litt irritert på meg selv. Sitter liksom å angrer litt.

Jeg mener kanskje at om han interessert, så tar han kontakt neste gang. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: e25e7...a8a
Videoannonse
Annonse
Gjest extra
Skrevet

Mannet meg endelig opp i dag, og sendte melding til fyren jeg har likt en stund nå. Spørte hva han gjorde på, og fikk svar. Vi skrev litt frem og tilbake, før vi liksom gikk tom for spørsmål. (Om vi skulle ut i helga, hva vi dreiv med osv..)

Jeg klarte jo ikke spørre om han ville finne på noe, og nå er jeg litt irritert på meg selv. Sitter liksom å angrer litt.

Jeg mener kanskje at om han interessert, så tar han kontakt neste gang. Hva mener dere?

Han kan jo ikke bli interessert ut av det blå. Det er du som har likt han en stund og han er kanskje ikke klar over det. Anbefaler deg å sende en melding med konkret innhold som "Har du lyst til å finne på noe en dag?". Nytter ikke sitte der og håpe på at han er tankeleser ;)

Lykke til :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke er klar over at du faktisk er interessert, kan det være at han føler seg innbilsk av å tro det selv.

Anonymous poster hash: edd91...20c

Skrevet

kopier det han over skreiv"har du lyst og finne på noe en dag?", og lim inn til han du liker, og trykk send:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han vet at jeg er smått interessert, for jeg har flørtet en del på fest med han. Meen jeg kommer liksom ikke lenger. Det er jeg som har sendt de to siste meldingene.

Gjest extra
Skrevet

Jeg tror han vet at jeg er smått interessert, for jeg har flørtet en del på fest med han. Meen jeg kommer liksom ikke lenger. Det er jeg som har sendt de to siste meldingene.

Jeg forstår veldig godt det du skriver. Men tenk om en venninne hadde hatt samme "problem" og trengte råd fra deg. Ville du gitt rådet om å selv ta vel vitende om at du selv ikke hadde klart det samme? (Mener ikke å kritisere eller å få deg til å føle deg dårlig, men bare tenke over det) :)

Jeg tok et oppgjør med meg selv for litt tilbake og det er å ikke gi råd som jeg selv ikke kan følge.

Derfor synes jeg at du skal sende en konkret SMS og ikke ha noen forventninger :)

You can do it girlie :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår veldig godt det du skriver. Men tenk om en venninne hadde hatt samme "problem" og trengte råd fra deg. Ville du gitt rådet om å selv ta vel vitende om at du selv ikke hadde klart det samme? (Mener ikke å kritisere eller å få deg til å føle deg dårlig, men bare tenke over det) :)

Jeg tok et oppgjør med meg selv for litt tilbake og det er å ikke gi råd som jeg selv ikke kan følge.

Derfor synes jeg at du skal sende en konkret SMS og ikke ha noen forventninger :)

You can do it girlie :)

Hehe, jeg forstår godt hva du mener. Da veninnene mine spør etter råd sier jeg alltid "Jo, bare send melding! Det er ikke så vanskelig!"

Men nå sitter jeg jo i det selv, og da ble det plutselig utroolig vanskelig. :P Er sant det du sier, men føler kanskje at han hadde kommet med et oppfølgingsspørsmål om han hadde vært interessert? Jeg er helt blank på dette. Søstra mi sier jeg ikke burde sende melding, fordi hun mener han spør om han er interessert. (Har kjent han en god stund, men da hadde han dame)

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at han virka småsjalu når jeg snakka med en annen mann sist helg. Men da var han ganske full, tror jeg. Så vet ikke om det bare skjedde siden han var på fylla eller om det var noe annet.

Gjest extra
Skrevet

Hehe, jeg forstår godt hva du mener. Da veninnene mine spør etter råd sier jeg alltid "Jo, bare send melding! Det er ikke så vanskelig!"

Men nå sitter jeg jo i det selv, og da ble det plutselig utroolig vanskelig. :P Er sant det du sier, men føler kanskje at han hadde kommet med et oppfølgingsspørsmål om han hadde vært interessert? Jeg er helt blank på dette. Søstra mi sier jeg ikke burde sende melding, fordi hun mener han spør om han er interessert. (Har kjent han en god stund, men da hadde han dame)

Søsteren din tar ikke helt feil, men jeg tenker at en uskyldig forespørsel om kaffe via en SMS ikke bør volde mye bry for noen av dere. Slike spill/strategier blir for slitsomme og man legger for mye i slike. Nei, vær ærlig om det du ønsker (hvis det er en kaffe) og gå for det :)

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Må legge til at han virka småsjalu når jeg snakka med en annen mann sist helg. Men da var han ganske full, tror jeg. Så vet ikke om det bare skjedde siden han var på fylla eller om det var noe annet.

Det kan hende at du observerte helt korrekt eller at du overanalyserer. Usikker viten blir til sann viten når du forsker nærmere på fenomenet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende at du observerte helt korrekt eller at du overanalyserer. Usikker viten blir til sann viten når du forsker nærmere på fenomenet ;)

Kan godt hende ja. :) Kompisen hans sa "Må du slutte å være så sjalu ****", så jeg tok det igrunn bare som en spøk.

Men takk for svar, du har nok helt rett. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sendt han noe mer nå. Det er positivt at du har vist han litt interesse. Når du møter han neste gang kan dere snakke litt. Det kan jo være at han tar initiativ.

Min erfaring er at det sjeldent blir positive resultater når man sender meldinger i en nervøs og smådesperat tilstand, og spør om å treffes, ei heller når man sender mange meldinger. Så jeg ville bare tatt det rolig, og se hva som skjer etter hvert.

Anonymous poster hash: cb2c3...ba3
Skrevet (endret)

De spillereglene på hvem som skal sende melding først og "nå har jeg sendt først to ganger, da er det hans tur" er helt idiotiske. Har du lyst til å sende meldinger med han er det bare å sende en, har du lyst til møte han så spør. Han kan ikke lese tanker. Og tenk om han også sitter hjemme å tenker "skal jeg tørre å spørre, heller ikke?"

Man skremmer ikke bort en fyr som vil være der ved å sende melding to dager på rad. Synes han det blir for mye om du spør om dere skal finne på noe nå, er han antagelig ikke så interessert i deg i utgangspunktet. Og det er vel like greit å finne ut av nå, istedet for om noen mnd.

Endret av Inwe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...