Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min vil ikke snakke med meg eller se meg mer, ingen form for kontakt. Har ikke sett han på ca 1 uke før bruddet, han vil ikke slippe meg inn hvis jeg drar å besøker han eller svare på sms. Jeg vet ikke hvorfor han plutselig har gjort det slutt, og det er derfor vanskelig å komme seg videre. Jeg trenger en avslutning på forholdet, for at jeg kan komme meg videre. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det trengte jeg også , men fikk det aldri. Han hadde "gått videre" og var ikke så intr i å snakke mer.. Jeg har brukt lang tid på å komme over kjærlighetssorgen og er vel ikke over den ennå. Mistenker at jeg kommer til å slite med dette lenge.

Hvis du får han til å snakke med deg er det fint. Hvis ikke, må du jobbe hardt med deg selv for å kunne gå videre i livet ditt.

Gjest Margaritha
Skrevet

Ufattelig dårlig gjort av kjæresten din!

Jeg hadde sendt han et brev i posten hvor jeg så kort som mulig ville skrevet at det er vanskelig å komme seg videre uten at han gir noen forklaring på bruddet, og at han ikke trenger å være redd for at jeg vil ha han tilbake, og at han skal ikke bli kontaktet igjen hvis han er så snill å svarer på brevet.

Husk å skrive på adressen din i tilfelle han ikke kan den utenat og ikke gidder finne den frem på gulesider eller liknende.

Hvis jeg fremdeles ikke fikk svar innen et par uker hadde jeg oppsøkt familiemedlemmer eller venner av han som kanskje kan gi deg en forklaring.

Uansett hva som skjer er konklusjonen i alle fall klar- han er en skikkelig ufyselig fyr som ikke fortjener deg og jeg regner med han bare gikk lei. Vanligvis vil folk si ifra hvis det er viktig og konkret ting som plager de.

Lykke til!

Skrevet

Stakkars deg :tristbla:

Må være grusomt å bare bli dumpet uten at du vet hvorfor eller uten at du får "den siste samtalen".

Men du må kanskje forsone deg med at han dumper deg fordi følelsene hans for deg ikke er de rette lenger. Så enkelt er det. Han kan forklare og komme med all verdens årsaker, men det koker dessverre ned til en eneste ting: Han er ikke glad nok/forelska nok i deg til at han vil at du skal være hans kjæreste. Ikke dermed sagt at han ikke er glad i deg eller liker deg eller syns du er pen og flott, for det syns han garantert siden han har vært sammen med deg i utgangspunktet.

Og en annen ting: Min erfaring er at man tror at bruddet skal bli lettere å takle bare man får "den siste samtalen". Men i realiteten er det ikke alltid sånn. Hvis man er den som ikke vil at det skal være slutt så får man aldri de svarene man ønsker og trenger, man får ikke "ro i sjela" etter "den siste samtalen", og man vil alltid finne en grunn for å trenge en ny "siste samtale" fordi alt man vil er å se/snakke med/være nær den personen som dumpet deg.

Ikke sikkert mine tanker rundt dette passer for deg, men så lenge man ikke kan tvinge den andre til å gi seg det man ønsker seg/trenger så er det lurt å se i øynene at det er det å miste den man er glad i som er vondt og det gjør like vondt uansett hvilke grunner du måtte få eller hvor mange avsluttende samtaler han gir deg. Klem til deg og håper du kommer fort over ham!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ønsker også en avslutning. Ikke så mye at jeg tror på det som blir servert, for av og til virker det som VM i dårlige unnskyldninger. Men det er mest fordi det ikke skal være så enkelt som å bare stikke av, uten å snakke sammen først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...