AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hva er best av hjemmelaget babymat og babymat på glass? - Og hva gjør det ene bedre enn det andre? Anonymous poster hash: a19b3...186
Orchideae Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Det er så strenge krav til produksjon av barnemat at jeg ikke har det grann dårlig samvittighet om jeg gir ferdigglass. Når det er sagt lager jeg opp store porsjoner og fryser ned i babymatglass jeg har tatt vare på. Dette er fordi det blir billigere. Ikke er det mer jobb så lenge maten er laget heller. Tar opp kvelden i forveien og varmer i mikro.. Det tar litt tid å lage opp men til gjeldend sparer man penger. Sist stod jeg i 2-3 timer(inkludert opprydding) og hadde laget 40 glass ca.. Nå lager jeg mest middagsmaten hennes selv, men også litt fruktmos. Men som regel bruker vi smoothiene fra ellas kitchen, utrolig kjekke når baby suger ut selv. . Hjemme gir vi som regel hjemmelaget middag, ute får hun ferdige. Dette er kun på grunn av at de tåler romtemperatur. Endret 5. juli 2013 av Orchideae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå