Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Kikkar med eit halvt auge på Absolutt underholdning no, ser dei skal vise Britney-videoen.. Kva syns de om at frøken Spears flørtar med sjølvmord i denne? Likar det ikkje eg.. Får ein litt vond følelse inni meg, og så er det litt ekkelt... Hmmm..
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 No har eg sett heile! Og eg likte den ikkje...
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #4 Skrevet 15. april 2004 Vel, vel. Søt baby, men kjedelig video. Ikke så mye å være redd for tror jeg.
monja Skrevet 15. april 2004 #5 Skrevet 15. april 2004 Synes ikke den var videre oppsiktsvekkende jeg heller.....
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 Nei, den var vel kanskje ikkje det... Men syns det er teit å leike med sjølvmord på den måten... Stakkars Britney, ho har kjærlighetssorg, jaja, kan jo bare ta livet mitt liksom... Sjølvmord har smitte-effekt, og blir derfor aldri direkte omtalt i media, f.eks. Å bruke det som virkemiddel i ein sånn video syns eg er smaklaust. Jaja, eg er vel berre ei sart sjel...
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Den sier ingenting om at det er derfor hun velger å avslutte livet. Og oppfattet det ikke som en glorifisering av selvmord. Det er mange som ønsker å ikke leve lenger, men synes ikke at denne video'n på noen måte oppfordret til det.
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Hmmm.. Du har kanskje rett... Lurer eigentleg litt på kvifor eg reagerte så kraftig på dette... :klø:
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Hehe, du var vel kanskje forberdet til å "ta" den godeste Britney en gang for alle
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 Hehe' date=' du var vel kanskje forberdet til å "ta" den godeste Britney en gang for alle [/quote'] :oops:
Gjest gloria Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Jeg tror nok de fleste av oss er ute etter å "ta" Britney en gang for alle!
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 La meg da spørre, hva er DIN grunn til å "ta" Britney? Hehe, ny morsom link
Gjest Phair Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Hahaha. Vel jeg synes hun har sinnsyk fin kropp. Flere som har sine gode grunner til å "ta" Britney? Og til alle dere som nå sitter å tenker; ah, de er bare misunnelige, vil jeg si følgende, SELVFØLGELIG!
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 Hahaha. Vel jeg synes hun har sinnsyk fin kropp. Flere som har sine gode grunner til å "ta" Britney? Og til alle dere som nå sitter å tenker; ah, de er bare misunnelige, vil jeg si følgende, SELVFØLGELIG! Jepp!
Gjest Frigg Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 synes i grunnen at videoen var kjedelig. kan ikke akkurat si at jeg synes den "flørter" så mye med selvmord. hvordan flørter man egentlig med selvmord? noen som vet? blunker man litt til den, og byr på en drink eller? det er nesten ulidelig tåpelig måten noen journalister forsøker å sprite opp et innslag eller en artikkel med å bruke ord sammensetninger som "flørter med selvmord", eller "flørter med døden". (hvordan skrives egentlig ordsammensetninger, i ett ord, eller to? ord sammensetninger, åh, drit det samme!)
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 (hvordan skrives egentlig ordsammensetninger, i ett ord, eller to? ord sammensetninger, åh, drit det samme!) Det bør nok skrives i eit ord ja.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Som mann har jeg kanskje et annet meningsinnhold i begrepet "å ta Britney"... Men nei takk. Hennes musikkvideoer pleier vel å være perfekt underholdning for døvblinde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå