Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Verdande
Skrevet
Du må ikke glemme at engelskmennene er blant de mest purtianske folk i Europa, det er vel det eneste vestlige land hvor analsex fremdeles er forbudt.

Nei. Mange stater i USA har fremdeles [url=http://www.sodomylaws.org/]lover som eksplisitt forbyr visse seksuelle aktiviteter, herunder analsex.

Disse lovene er i mange stater ikke sovende, eksempler:

- Virginia vs. DePriest, sodomiforbud opprettholdt ved dom august 2001. Denne gjalt å avtale sodomi offentlig, men merk at forbudet kun gjelder sodomi, ikke penis-vagina.

- City of Topeka vs. Movsovitz, 1998. Sak: Politiprovokatør tilbyr Movsovitz en sugejobb. Han aksepterer, og blir i stedet arrestert. Denne dommen gjelder ikke sex på offentlig sted, og det framgår av dommen at dette ikke ikke ville blitt straffet om motparten hadde vært kvinne.

- City of Oklahoma City vs. Sawatzky: Som forrige. Dømt, anker med den begrunnelse at loven er diskriminerende fordi den retter seg eksplisitt mot homoseksualitet. I april 1996 avviser Supreme Court å behandle anken.

- Rhode Island vs Lopez, 1996: Lopez forsøker å få sodomiforbudet kjent grunnlovsstridig etter å ha blitt dømt for (heterofil) sodomi. Han taper i retten, og høyesterett avviser å behandle anken.

Dersom det ble vanlig å se damer toppløse så håper jeg det ikke blir mange eldre damer med rullator som benytter seg av den trenden, det er å gå for langt synes jeg. Men at damer 16 - overgangsalder, ja det synes jeg er helt greit.

Mhm. Så toppløse damer bør enten helst tilfredsstille dine estetiske krav, ellers kan de like gjerne være påkledd?

Søtt.

Heldigvis er det ikke mange feite gamle menn som går i shorts... eller forresten, det er kanskje det?

Jo, det er det. Og hva så? Folk må da få lov til å gå kledd som de vil selv om de ikke er unge, vakre og stramme på strategiske steder.

Kanskje vi rett og slett burde lære å akseptere mennesker omkring oss litt bedre?

Tror det kan gjelde meg.

No shit, Sherlock.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bar overkropp andre steder en på stranda er ufint uansett om du er mann eller kvinne. Mannfolk dør ikke av å ha på seg en skjorte de heller.

Gjest Tristessa
Skrevet

Men ingenting slår å ha kjæresten tuslende rundt i bar overkropp en sløv morgen... *sikle*

Gjest Duchess
Skrevet

Kan nok med stor sannsynlighet si at jeg nok hadde følt meg ganske utillpass om jeg hadde tusla rundt med bar overkropp altså...

Skrevet

Det er klart at jenter kan vise seg med bar overkropp,det å dekke til brystene er bare noe tull. Menn har en for del der, men jentene har den fordelen at dei kan bruke kjoler opg skjørt, noe menn ikke har aksept for.Vi har mye å kjempe for av fordommer.

Målet må vere toppløse jenter og menn i kjole!!!

Skrevet

Nakne manneoverkropper er ikke helt likegyldig for meg, nei. Blir nok litt forstyrra da, ja. Spesielt når mannen min går rundt i bare boxeren hjemme. OOohh

Skrevet

... Men den mannen må vel være slank og solbrun vel? :wink:

Syntest det er ekkelt å se turister på nærbutikken , med grilldressen åpen.

Der magan og kuk håret (på magen) henger uttafor buksa.... UGGH! :o

Personlig syntest jeg det er flott at damer har på seg noe der...

:ler:

Skrevet

Så lenge jeg er ved mine fulle fem (kommentarer som "det er du da ikke, ignoreres med et sukk, men med ettertanke...), kommer jeg aldri til å sykle i bar overkropp.... :ler:

Der stopper likestillingen for min del.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...