norvel Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hva gjør dere med partner som velger å dra en løgn istede for å være ærlig når man spør om et spesifikt spørsmål som man allerede vet sannheten bak? Tenker vell spes på når det gjelder spørsmål rundt andre menn/kvinner?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Som alle andre på kg, dumper han.Anonymous poster hash: 9cdc6...8e2
norvel Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2013 Hva sa han da du sa det var det motsatte? Har ikke sagt noe jeg, spør bare av ren nyskjerrighet. Hadde en sånn sitvasjon, men ble ikke noe viktigere enn at jeg visste svaret, så orka ikke spørre. Dere andre, konfrontere eller ha i minnet til neste gang?
norvel Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Som alle andre på kg, dumper han.Anonymous poster hash: 9cdc6...8e2 Driver å tømmer skapet hans nå, må bare vente til han kommer hjem før jeg kan hive han ut 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Driver å tømmer skapet hans nå, må bare vente til han kommer hjem før jeg kan hive han ut Lykke til! Du finner nok en som er ærlig tilslutt:-)Anonymous poster hash: a8e8c...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå