AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor blir man i et forhold når man har vært utro flere ganger? Og har det seg slik at det er 100% mulig å skjule det?Anonymous poster hash: fabef...967
waco Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Noen tenner jo på å være utro. Det er selve utroskapen som er spennende. Å skal utroskap være spennende så forutsetter det nesten en å bedra, - ellers er det jo ikke noe spennende lengre?
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Tja man vet jo hva man har, men ikke hva man får
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Har kjøpt galxi nettbrett til dama, koser seg i sofaen med henne og ser på tv, er med på masse aktiviteter med henne, og jeg kan rett og slett ikke skjønner at han er utro når det er et helt annet og bedre liv han lever med henne nå enn da han bodde alene på hybel.Anonymous poster hash: fabef...967
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Er det virkelig så enkelt? Skulle håpet at noen som ahr vær utro flere ganger besvarer her og forteller hva dette er... Anonymous poster hash: 186e7...79e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor blir man i et forhold når man har vært utro flere ganger? - Fordi de to relasjonene gir en ulikt utbytte, og dermed ønsker man begge. Og har det seg slik at det er 100% mulig å skjule det? - Ja, de fleste som blir tatt for utroskap er enten dumme eller så innrømmer de det selv. Jeg skjulte et forhold i over et år, og etter at jeg innrømte det sier kjæresten min fortsatt at han virkelig ikke hadde den minste anelse. Anonymous poster hash: 12e75...29f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg var utro over lengre tid. Ble i forholdet fordi jeg likte han jeg var i et forhold med (bare ikke godt nok) Fortsatte utroskapen fordi jeg ble så forelsket i han. Gjorde det slutt etter noen måneder og ga begrunnelsen. Han ante ingentingAnonymous poster hash: 93b69...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå