AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg holder på med en gutt som er kjempebra på alle måter! Han er snill, søt, kjekk og alt! "Problemet" er bare facebooken hans. Jeg er nesten flau over å fortelle venner/familie hva han heter, fordi de søker han opp, og facebooken hans er direkte pinlig.. Han er altså 22 år gammel, men han har statuser som en 12 åring. Altså han skriver ting som er ganske flaut. Det virker som han er et lite barn når du ser over facebooken hans. Og bildene er ikke noe bedre.. Han har masse speilbilder, der han står med kameraet i speilet og poserer. Også har han noen webcamera bilder der han har stilt seg opp i profil og masse rare posisjoner. Må nesten le litt også, er jo litt søtt. Han har også nærbilder med webcamera som han har peacetegn osv.. Og forsidebildene hans er slike han har laget selv i paint, eller sånne artige.no ansikter. Syntes det er litt pinlig, haha. Men han er ikke pinlig i virkeligheten da, langt i fra. Vet det ikke er noe å bry seg om, og at facebook ikke sier noe om en person, men ja, jeg innrømmer at jeg er litt opptatt av hva andre tenker. Og han virker rett og slett veldig rar på facebook. Anonymous poster hash: 75fdc...1c3
Gjest Kv84 Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Kanskje de ikke er så fokusert på Facebook sidene, og så er det jo viktigst hva du føler for han Hva med å fortelle de om det du synes om han. Facebook har lite med hvordan man er gjennom dagen og det er gjerne der og da man synes det er råfeslig med forskjellige bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan man fremstår på Facebook sier veldig mye om personligheten hans og hvem han er.. Så hva liker du med han IRL? Anonymous poster hash: 2592a...a6d 5
twang Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Han er sikkert kjekk, og ettersom du sitter hjemme og ser reflektert over det gjennom pcen så skjønner du ikke at du er blind når du er med han irl
Kosemose Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Det han viser av seg selv på FB er jo en stor del av personligheten hans... Noen og envher kan være uheldig med en formulering eller poste noe dumt uten å tenke seg om, men at han konstant poster ting du blir flau av burde si deg en del. Han har en personlighet og en mangel på dømmekraft som gjør deg så flau at du ikke vil at andre skal se det. Jeg syns du bør tygge litt på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå