AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Vi vurderer å døpe jenta i magen Benedikte/Benedicte. Har aldri truffet noen som heter det og synes at det er et nydelig navn. Hva synes dere? Forslag til mellomnavn?Anonymous poster hash: 39be1...c36 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 MÅ alle ha et mellomnavn for tiden? Benedikte er penest alene, pøser du på med mer blir det bare pretensiøst og "Unge Mødre" aktig. Er du ung mor så pøs på med f.eks Benedichte Savannah, pass på å skrive Benedichte med litt ekstra bokstaver! Anonymous poster hash: e047a...4c8 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Benedicte er fint. Kjenner et par stykker med det navnet. Og for all del, ikke enda et navn til dette? Det er jo så flott alene, og setter du på enda et blir det bare masete å si det. Det er allerede et langt nav. Anonymous poster hash: 582ca...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg syns også Benedikte er finest alene. Et mellomnavn vil vel bare bli "til pynt" og det skjønner jeg ikke helt vitsen med. Anonymous poster hash: 57cee...e19 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 MÅ alle ha et mellomnavn for tiden? Benedikte er penest alene, pøser du på med mer blir det bare pretensiøst og "Unge Mødre" aktig. Er du ung mor så pøs på med f.eks Benedichte Savannah, pass på å skrive Benedichte med litt ekstra bokstaver! Anonymous poster hash: e047a...4c8 Må ALLE som spør om tips til mellomnavn få dette svaret? Jeg liker navnet Benedicte godt. Benedicte Marie, Benedicte Elise, Benedicte Sophie? Anonymous poster hash: f1bf2...0a4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Benedicte er et langt og tungt navn. Jeg synes derfor at et mellomnavn blir for mye. Anonymous poster hash: f69de...d20 2
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Synes også det er penest alene. Mine 2 har også bare et navn fordi de er så lange.
Bolla! Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Enig med de over, lange navn er finest alene Men det er unødvendig å komme med slike svar som første ab her...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Benedikte/Benedicte er fint, men da alene. Anonymous poster hash: 1d5e3...1e7
Sare Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Fint navn! Men kanskje litt mye med mellomnavn... Spørs om etternavn vel?
skruf Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Benedikte er finest alene, og hvis du skriver det rett frem uten for mange c og h.. (kjenner flere som heter det, så er ikke så uvanlig. Men i disse Leah, Leander, Evander-dagene så er det sikkert ikke så mange:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå