Mariahamm Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan gjør dere det / har gjort det med pengegaver i bryllup? Vil finne en løsning så vi slipper å bekymre oss for at det skal bli borte iløpet av kvelden.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Inviterer dere gjester dere ikke stoler på?Anonymous poster hash: 3e4a7...c0c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 En av de som pakket opp samlet inn pengene og oppbevarte de i en egen konvolutt separat fra gavebordet. Hos oss tok besteforeldrene mine med seg pengene når de gikk da de gikk relativt tidlig slik at vi slapp å tenke på det. Fungerte veldig greit. Anonymous poster hash: f9829...0c3
Mariahamm Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Ja, jeg har noen der jeg ikke stoler på Vil være sikker på at pengene oppbevares trygt, og utenfor fristelse for de det gjelder
Suzi Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Jeg aner ingenting om vi får noe særlig penger. Men 3 gode venninner tar ansvaret for eventuell utpakking og gavebordet. Har funnet frem en pen teboks som jeg tenkte kunne fungere som et fint sted å legge eventuelle kontanter. Når middagen starter trenger ikke boksen stå der lenger, og sikkert lurt da å fjerne den. Det kan jo være uærlig personale på stedet, selv om man ikke vil tenke sånn om folk. Men en pen konvolutt høres egentlig nettere ut, så kanskje vi gjør det i stedet. :-)
pusla Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Vi ba en i nær familie om å ta pengene ut av kortet og ta vare på dem for oss (bare pass på at beløpene man får blir notert). Nå var vi heldige på den måten av vi var hjemme og der har vi safe så da ble det til at vi la pengene der i løpet av kvelden.
wahaj Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Her ble alt skrevet opp, og lagt i en konvolutt, som ble tatt med vekk fra lokalet relativt tidlig, så vi slapp å tenke på det
Anglofil Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Alt ble skrevet opp i egen bok, pengene ble lagt i en konvolutt og det var en person som fikk ansvar for å oppbevare den. Mvh Yvonne
CathFoto Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Svigermor og hennes søster pakker opp, og enten svigermor eller min stemor putter pengene i vesken sin.
MissEi Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Vi har gitt en av de som skal pakke opp gaver ansvar for gavekort og penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå