AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har nettop flyttet inn med typen og han insisterer alltid på å lage middag fordi han selv mener han lager den beste maten i verden. Gruer meg til hvert eneste måltid fordi jeg hater maten hans. Den har alltid en tjukk kullsvart svidd skorpe og det er som regel rått inni. Han har heller ikke peiling på hva som ikke kan kombineres. Han kan finne på å servere wienerpølse til surkål... Grøss.. Kjøkkenet ser ut som en slagmark etter han. Jeg pleier alltid å tørke vekk evnt søl som oppstår underveis og rengjør kjeler og sleiver etterhvert som maten blir ferdig..... Liker at kjøkkenet ser ryddig og pent ut til en hver tid. Han bare slenger panna i vasken og kaster tørkepapir vilt rundt seg. For ikke å snakke om den svidd-mat-eimen som er i hele huset i timesvis. Har tatt det opp med han mange ganger og kommet med velmente råd og også tiøbudt meg å lage maten for han men han nekter og blir sur..... Åååårrrrhh mannfolk;/Anonymous poster hash: 44e8a...133 6
fuksia Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 At han ikke rydder etterhvert synes jeg ikke du bør legge deg opp i, folk foretrekker å gjøre sånne ting på forskjellige måter. Kan dere ikke bli enige om hva dere skal ha til middag sammen? Så slipper du hvertfall rare kombinasjoner. Det er og lurt å ta det opp på en måte som ikke er anklagene, ikke si at maten hans er det verste i verden men at du foretrekker det på en annen måte. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Haha. Da hadde jeg blitt irritert, er så sulten ved middagstider så om jeg hadde fått servert den dritten der ville jeg ha spist ute hver dag i stedet Anonymous poster hash: 6e897...acc 2
Feeky Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Hahaha. Har faktisk så mange kommentarer her at det ikke er mulig å ramse opp alle.
Armitage Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Hva er galt med surkål til pølse egentlig? Det lurer jeg også på. Det er jo helt vanlig der hvor surkålen faktisk kommer fra. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Æsj. Surkål smaker piss uansett. Har ingenting å gjøre på sådan snitter heller. Anonymous poster hash: 87747...e11 3
Pinkee Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Svidd mat er kreftfremkallende, trur eg, så da kan du jo begynne med at han må steke på litt lavere temperatur, for du vil ikke ha kreft. Å hvis han er glad i deg, så vil vel ikke han heller at du skal få kreft? 2
Singha Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Æsj. Surkål smaker piss uansett. Har ingenting å gjøre på sådan snitter heller. Anonymous poster hash: 87747...e11 Surkål smaker surkål. Og det passer bra til mange typer kjøtt og kjøttprodukter. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Bruk teip eller noe på bryterne så han ikke får skrudd på maks varme på plata om det bare er flate knapper funker det vel dårlig. Si at sikringen ryker om han skrur på for varmt Hvis han er litt godtroende kan det funke Anonymous poster hash: 6e897...acc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Svidd mat er kreftfremkallende! Jeg hadde nektet å spise dritten!Anonymous poster hash: 0d875...cfa 1
Gjest C4r1n3 Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Nekt å spise skvipet han lager dersom du ikke liker det og lag din egen mat istedefor. Problem SOLVED!! 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 svidd mat kreftfremkallende? må være det mest latterlige jeg har hørt noensinne Anonymous poster hash: 5ef5a...fba 1
OPIgirl Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Æsj. Surkål smaker piss uansett. Har ingenting å gjøre på sådan snitter heller. Anonymous poster hash: 87747...e11 Har smakt piss?
OPIgirl Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 svidd mat kreftfremkallende? må være det mest latterlige jeg har hørt noensinne Anonymous poster hash: 5ef5a...fba Det er krftfremkallende ja. Skaff deg litt kunnskap. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 svidd mat kreftfremkallende? må være det mest latterlige jeg har hørt noensinne Anonymous poster hash: 5ef5a...fba Ja da kan du le av deg selv istedet, si meg, leser du noen gang nyheter, info-sider osv? Google it. Anonymous poster hash: de2fb...e74 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå