Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 (endret) var det et dårlig valg? Jeg kjøpte den til henne i fjor til 800 kroner på Br leker til jul da hun var 4 år. Endret 5. juli 2013 av Pinnedyr
Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2013 Hva er en interaktiv ponny? Det er en middels stor ponnybamse som fungerer nesten som n furby. Den kan gis plastgullerot til og sier myyyhhhyyyy som en ponny.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Synes hun den er gøy da? Isåfall: Godt valg, hvis ikke: dårlig valg Anonymous poster hash: b18d8...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Enig med AB over meg. Det er bare 4-åringen selv som kan avgjøre om gaven var vellykket eller ikke. Anonymous poster hash: 52ec0...8d3
Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2013 Synes hun den er gøy da? Isåfall: Godt valg, hvis ikke: dårlig valg Anonymous poster hash: b18d8...5cd Hun fikk så mange leker på julaften så jeg vet ikke om hun likte å leke med den fordi hun lekte med alt hun fikk.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Vi kjenner ikke jenta, så det er det umulig for oss å si helt sikkert. Men: Sånn generelt synes jeg det høres ut som en finfin gave til en jente på fire år Anonymous poster hash: 61fee...cdd 1
Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2013 Vi kjenner ikke jenta, så det er det umulig for oss å si helt sikkert. Men: Sånn generelt synes jeg det høres ut som en finfin gave til en jente på fire år Anonymous poster hash: 61fee...cdd Ok. Takk. Hva bør jeg kjøpe til henne denne julaften? Da er hun 5 år. Hun liker charlie bjørn, iallfall for noen måneder siden.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Ok. Takk. Hva bør jeg kjøpe til henne denne julaften? Da er hun 5 år. Hun liker charlie bjørn, iallfall for noen måneder siden. Vanskelig å si så lenge før jul; interessene forandrer seg jo så raskt. Anonymous poster hash: 52ec0...8d3
Gjest Eurodice Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ok. Takk. Hva bør jeg kjøpe til henne denne julaften? Da er hun 5 år. Hun liker charlie bjørn, iallfall for noen måneder siden. Det trenger ikke å være leker alltid. Du kan kjøpe en bok, en cd med barnemusikk, lego, puslespill etc. Endret 5. juli 2013 av Arabella
Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2013 Det trenger ikke å være leker alltid. Du kan kjøpe en bok, en cd med barnemusikk, lego, puslespill etc. Ok. Takk for ideer.
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Unga mine blir glad bare de får en ny matboks og drikkeflaske eller tusjer.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes nesten det er bedre (eller lettere...) å kjøpe noe som er litt nyttig - eller ikke direkte leker. For eksempel klær eller fargeblyanter, bøker eller lydbøker. Som du sier selv får de jo ofte så mye leker at de ikke klarer å leke med alle sammen. Anonymous poster hash: 5aaac...9d6
Britt Banditt Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Toffee the pony, ikke sant? 3åringen her har den, men jeg kjøpte den på tilbud til 140,- på Amazon (vet den koster rundt 800,- i Norge). Er/var i hvert fall populær her
Pinnedyr Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2013 Toffee the pony, ikke sant? 3åringen her har den, men jeg kjøpte den på tilbud til 140,- på Amazon (vet den koster rundt 800,- i Norge). Er/var i hvert fall populær her Ja, det var det den heter.
Perelandra Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Du kan jo spørre foreldrene hva jenta liker? Gavekjøp er lettere hvis du har noen tips å gå ut i fra. Kanskje ønsker hun seg noe spesielt? Det kan også være at det er noe hun trenger, for eksempel nye klær.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #17 Skrevet 6. juli 2013 Jeg kjøpte en sånn ponni til meg selv, jeg er 24. Anonymous poster hash: 758db...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå