Gå til innhold

Interaktiv ponny til en 4 årig jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

var det et dårlig valg? Jeg kjøpte den til henne i fjor til 800 kroner på Br leker til jul da hun var 4 år.

Endret av Pinnedyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en interaktiv ponny?

Skrevet

Hva er en interaktiv ponny?

Det er en middels stor ponnybamse som fungerer nesten som n furby. Den kan gis plastgullerot til og sier myyyhhhyyyy som en ponny.

AnonymBruker
Skrevet

Synes hun den er gøy da? Isåfall: Godt valg, hvis ikke: dårlig valg

Anonymous poster hash: b18d8...5cd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med AB over meg. Det er bare 4-åringen selv som kan avgjøre om gaven var vellykket eller ikke.

Anonymous poster hash: 52ec0...8d3
Skrevet

Synes hun den er gøy da? Isåfall: Godt valg, hvis ikke: dårlig valg Anonymous poster hash: b18d8...5cd

Hun fikk så mange leker på julaften så jeg vet ikke om hun likte å leke med den fordi hun lekte med alt hun fikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjenner ikke jenta, så det er det umulig for oss å si helt sikkert.

Men: Sånn generelt synes jeg det høres ut som en finfin gave til en jente på fire år :)

Anonymous poster hash: 61fee...cdd

• Liker 1
Skrevet

Vi kjenner ikke jenta, så det er det umulig for oss å si helt sikkert.

Men: Sånn generelt synes jeg det høres ut som en finfin gave til en jente på fire år :)Anonymous poster hash: 61fee...cdd

Ok. Takk. Hva bør jeg kjøpe til henne denne julaften? Da er hun 5 år. Hun liker charlie bjørn, iallfall for noen måneder siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Takk. Hva bør jeg kjøpe til henne denne julaften? Da er hun 5 år. Hun liker charlie bjørn, iallfall for noen måneder siden.

Vanskelig å si så lenge før jul; interessene forandrer seg jo så raskt.

Anonymous poster hash: 52ec0...8d3

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det trenger ikke å være leker alltid. Du kan kjøpe en bok, en cd med barnemusikk, lego, puslespill etc.

Endret av Arabella
Skrevet

Det trenger ikke å være leker alltid. Du kan kjøpe en bok, en cd med barnemusikk, lego, puslespill etc.

Ok. Takk for ideer.

Gjest Keikolina
Skrevet

Unga mine blir glad bare de får en ny matboks og drikkeflaske eller tusjer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nesten det er bedre (eller lettere...) å kjøpe noe som er litt nyttig - eller ikke direkte leker. For eksempel klær eller fargeblyanter, bøker eller lydbøker. Som du sier selv får de jo ofte så mye leker at de ikke klarer å leke med alle sammen.

Anonymous poster hash: 5aaac...9d6
Skrevet

Toffee the pony, ikke sant? 3åringen her har den, men jeg kjøpte den på tilbud til 140,- på Amazon (vet den koster rundt 800,- i Norge). Er/var i hvert fall populær her :)

Skrevet

Toffee the pony, ikke sant? 3åringen her har den, men jeg kjøpte den på tilbud til 140,- på Amazon (vet den koster rundt 800,- i Norge). Er/var i hvert fall populær her :)

Ja, det var det den heter.

Skrevet

Du kan jo spørre foreldrene hva jenta liker? Gavekjøp er lettere hvis du har noen tips å gå ut i fra. Kanskje ønsker hun seg noe spesielt? Det kan også være at det er noe hun trenger, for eksempel nye klær.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en sånn ponni til meg selv, jeg er 24. :ler:

Anonymous poster hash: 758db...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...